کد خبر: ۹۲۳۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۴۲۸
گروهی از هواداران استقلال بار دیگر در حمایت از وریا غفوری به مقابل باشگاه استقلال رفتند.

ادامه تجمع هواداران استقلال برای بازگشت وریابه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: گروهی از هواداران استقلال بار دیگر در حمایت از وریا غفوری به مقابل باشگاه استقلال رفتند.

در ادامه تجمعات روزهای گذشته در حمایت از تمدید قرارداد وریا غفوری ظهر امروز گروه دیگری از طرفداران استقلال به محل باشگاه استقلال رفتند.

تعدادی از هواداران با در دست داشتن بنرهای وریا غفوری و تعدادی دیگر با در دست داشتن کاغذ هایی که روی آن نوشته شده بود وریا حذف شدنی نیست، مجدداً خودشان را به ساختمان باشگاه استقلال رساندند و خواستار دیدار با مسئولان این باشگاه شدند.

مدیران باشگاه که در روزهای اخیر پاسخگوی رسانه ها نیستند فعلاً در قبال موضوع تمدید قرارداد وریا غفوری سکوت کرده و عکس العملی در این باره نشان نمی‌دهند. گرچه در روزهای گذشته محمد مومنی و پرویز مظلومی دو عضو هیأت مدیره بشگاه در برنامه های تلویزیونی از شروع مذاکرات برای تمدید قرارداد بازیکنان بدون قرارداد خبر داده بودند.

ناگفته نماند؛ این گروه از هواداران در حال حاضر در مقابل باشگاه حضور پیدا کرده و منتظر دیدار با مدیران باشگاه هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: