کد خبر: ۹۲۳۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹
تعداد بازدید: ۴۶۱
بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا در اظهاراتی مدعی شد اگر به‌جای ولادیمیر پوتین یک زن بر سر قدرت بود به اوکراین حمله نمی‌کرد و به باور وی جنگ برخواسته از «افکار مردانه مخرب» است.

بوریس جانسون: اگر پوتین زن بود به اوکراین حمله نمی‌کردبه گزارش خبرداغ به نقل از یورونیوز: بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا در اظهاراتی مدعی شد اگر به‌جای ولادیمیر پوتین یک زن بر سر قدرت بود به اوکراین حمله نمی‌کرد و به باور وی جنگ برخواسته از «افکار مردانه مخرب» است.

آقای جانسون بعد از نشست «گروه هفت» در گفت‌وگویی با شبکه زد.دی.اف. آلمان این اظهار نظر در مورد نقش جنسیت در ریاست جمهوری روسیه را بیان کرد.

او تصریح کرد: «اگر پوتین یک زن بود که مسلما نیست، حالا فرض که می‌بود، من فکر نمی‌کنم دست به این جنگ احمقانه و مردسالارانه و خشونت‌بار می‌زد. بنابراین اگر می‌خواهید نمونه‌ کاملی از افکار مردانه مخرب را ببینید این همان کاری است که او در اوکراین انجام می‌دهد.»


این اظهارات آقای جانسون بعد از نشست سه‌روزه گروه هفت در آلمان مطرح شد. نشستی که اعضای آن راه‌های افزایش هزینه‌های اقتصادی و سیاسی روسیه را بررسی کردند.

آقای جانسون به همراه خانم لیز تراس، وزیر خارجه بریتانیا بعد از این نشست به منظور شرکت در اجلاس ناتو، آلمان را به مقصد اسپانیا ترک کرد.

در ماه‌های گذشته بریتانیا حضور نیروهای نظامی خود در کشور استونی را افزایش داده است. سایر اعضای ناتو نیز از افزایش آمادگی سریع نیروهای خود خبر داده‌اند.


هم اکنون ۳۰ کشور عضو ناتو شمار نیروهای آماده باش خود را از ۴۰ هزار نیروی فعلی به ۳۰۰ هزار نیرو افزایش داده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
0
0
عربستان سعودی جنایتکار، امارات جنایتکار، مصر جنایتکار و بحرین جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 2015 تاکنون و با کمک، هدایت، مدیریت، نظارت، حمایت و پشتیبانی نظامی آمریکا جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار و اسرائیل جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار در یمن جنایت می کنند، آدم می کشند، مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه یمن را بمباران و قتل عام می کنند و دست به اقدامات تروریستی می زنند، مصر و بحرین جنایتکار دنبال محکوم و متهم کردن ایران در منطقه هستند شرم آور و تاسف بار است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: