کد خبر: ۹۲۳۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸
تعداد بازدید: ۱۳۹
یک آیفون گمشده که به مدت ده ماه در آب‌های رودخانه وای در گلاسترشر شناور بود، صحیح و سالم به صاحبش بازگردانده شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از گجت نیوز: یک آیفون گمشده که به مدت ده ماه در آب‌های رودخانه وای در گلاسترشر شناور بود، صحیح و سالم به صاحبش بازگردانده شد.

 
 

همه‌ی ما داستان‌های غم‌انگیز زیادی راجع به گم شدن تلفن‌های همراه شنیده‌ایم، اما معمولاً هیچ‌کدام از آنها با پایان خوش همراه نخواهند بود. با این حال، به گزارشی بی بی سی یک مرد بریتانیایی که گوشی آیفون خود را در داخل رودخانه انداخته بود، پس از گذشت ده ماه دوباره گوشی خود را پیدا کرد.

در آگوست سال ۲۰۲۱، اواین دیویس هنگام قایق سواری در رودخانه وای در گلاسترشر، به صورت تصادفی گوشی آیفون خود را داخل آب انداخت؛ اما همین چند هفته پیش بود که شخصی به نام میگل پاچکو در حین قایق سواری به همراه خانواده در همان رودخانه متوجه شد که یک گوشی آیفون روی آب شناور است.

پاچکو آیفونی که پیدا کرده بود را به خانه خود برد، آن را خشک کرد و عکسی را در یک گروه عمومی فیس بوک منتشر کرد تا صاحب آیفون گمشده را پیدا کند. پاچکو این تصمیم را گرفت که آیفون گمشده را به صاحبش بازگرداند، زیرا ممکن بود اطلاعات حساسی در این گوشی وجود داشته باشد. بی بی سی نیز به این نکته اشاره کرد که پاچکو قبل از اینکه آیفون را تمام شب در یک جای گرم و خشک نگه‌داری کند، آن را با استفاده از کمپرسور هوا خشک کرده بود. قسمتی از صبحت‌های پاچکو بابت تلاشش برای پیدا کرد صاحب آیفون گمشده را در زیر بخوانید:

به خاطر اینکه تو آیفون خودم عکس‌های زیادی از فرزندانم دارم، می‌دونم که اگر روزی گم شود، مطمئناً دلم می‌خواهد آن را دوباره پیدا کنم.

پس از اینکه یک شب تا صبح کامل صرف خشک کردن آیفون شد، با کمال تعجب هنگامی که پاچو گوشی را روی شارژ گذاشت، گوشی شروع به شارژ شدن کرد. پس از روشن شدن گوشی یک عکس از خانم و آقایی روی لاک اسکرین گوشی وجود داشت. تاریخ در روز ۱۳ آگوست بود، روزی که گوشی در داخل آب انداخته شد.

اطلاعیه پیدا شدن این گوشی در گروه فیس بوکی اعلانات شهر کیندرفورد پست شد و بیش از چهار هزار مرتبه آن را به اشتراک گذاشتند؛ اما متأسفانه مالک گوشی شش ماهی بود که هیچ فعالیتی در شبکه‌های اجتماعی نداشت و نشد که این اطلاعیه به دست وی برسد. اما با این حال، با پرس و جوهایی که با استفاده از عکس روی لاک اسکرین گوشی انجام شد، بالاخره مالک گوشی شناسایی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: