کد خبر: ۹۲۳۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸
تعداد بازدید: ۲۹۸
سرپرست اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران از پلمب مجموعه پوست و مو در منطقه دو تهران به دلیل فعالیت بدون اخذ مجوزهای قانونی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی و تخصصی در امورپزشکی خبر داد.

پلمب یک موسسه پزشکی غیرمجاز در تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از همشهری آنلاین: سرپرست اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران از پلمب مجموعه پوست و مو در منطقه دو تهران به دلیل فعالیت بدون اخذ مجوزهای قانونی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی و تخصصی در امورپزشکی خبر داد.

دکتر سلیمانی جوان سرپرست اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران در این خصوص توضیح داد: پیرو اقدامات نامحسوس کارشناسان نظارت بر درمان برای شناسایی یک باند خانوادگی فعال در زمینه کاشت مو، یک مؤسسه پزشکی غیرمجاز در منطقه سعادت‌آباد شناسایی شد.

او ادامه داد: پس از اخذ دستور قضایی، طی بازدید مشترک بازرسین این اداره و مأموران نیروی انتظامی، چهار اتاق عمل و سه اتاق درمان مشاهده شد که خدمات پزشکی و زیبایی از قبیل کاشت مو، بلفاروپلاستی، لیپوساکشن و ... را توسط چند نفر کارآموز فاقد صلاحیت علمی به مراجعین ارائه می‌کردند.

وی افزود: دو طبقه از ساختمان متعلق به این مؤسسه، پلمب و افراد خاطی به مراجع قضایی معرفی شدند.

او تاکید کرد: بازرسان این اداره به طور مستمر از مراکز درمانی تحت نظارت این دانشگاه بازدید و نسبت به انجام وظایف قانونی خود اقدام می‌کنند. در این راستا، چهار مؤسسه پزشکی غیرمجاز پوست و موی دیگر هم هفته گذشته در منطقه سعادت‌آباد تعطیل و پلمب شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: