کد خبر: ۹۲۳۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۱۳۶
مسئولان باشگاه پرسپولیس دنبال پرداخت مطالبات استوکس و باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه هستند.

پرسپولیس دنبال راهی برای انتقال پول استوکسبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم : مسئولان باشگاه پرسپولیس دنبال پرداخت مطالبات استوکس و باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه هستند.

باشگاه پرسپولیس که این روزها عملکرد بسیار پُر سر و صدایی در نقل‌وانتقالات تابستانی داشته است، پس از جذب چندین ستاره داخلی، حالا به دنبال پرداخت مطالبات استوکس و باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه است.

در همین زمینه سرخپوشان با تأمین منابع مالی، طی روزهای اخیر در پی راهی مطمئن برای انتقال مطالبات 86 هزار دلاری استوکس به حساب این بازیکن هستند و احتمالاً تا چند روز آینده نیز اقدام به واریز این پول خواهند کرد تا این پرونده بین‌المللی هم بسته شود.

باشگاه پرسپولیس همچنین برای باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات داخلی خود نیز باید حدود سه میلیارد تومان به باشگاه شهر خودرو پرداخت کند که در همین راستا هفته گذشته جلساتی برگزار شد و توافقاتی نیز شکل گرفته است. مدیران این باشگاه قرار است تا چند روز آینده این پول را نیز به حساب باشگاه مشهدی واریز کنند تا مشکلی برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود نداشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: