کد خبر: ۹۲۲۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
تعداد بازدید: ۵۴۸
آقای گل فصل گذشته لیگ برتر در آستانه بازگشت به تیم سابقش قرار دارد.

مذاکره پرسپولیس برای جذب گادوین منشابه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس که تا اینجا با جذب نفرات مطرح و اسم و رسم دار در پنجره تابستانی فعال‌ترین تیم بوده است، هنوز فهرستش تکمیل نشده و به دنبال جذب نفرات دیگری است تا با برآورده کردن نیازهای کادرفنی با مجموعه کاملی راهی مسابقات فصل آینده شود.

سرخپوشان در حال حاضر در پست مهاجم نیاز به جذب بازیکن دارند و با گزینه‌های مختلفی هم صحبت کردند و طبق اخبار رسیده گادوین منشا، مهاجم مس رفسنجان که فصل گذشته آقای گل لیگ برتر شد جدید ترین سوژه نقل و انتقالاتی آنهاست و مذاکراتی هم میان طرفین انجام شده و همچنان ادامه دارد.

منشا که پیش از این هم در زمان برانکو سابقه حضور در پرسپولیس را دارد و با این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده فصل قبل با 14 گل در لباس مس رفسنجان عنوان آقای گلی را به خود اختصاص داد و در شرایطی که سپاهان هم به دنبال جذب او بود حالا با پیشنهاد پرسپولیس احتمال دارد به تیم سابقش برگردد و بار دیگر پیراهن سرخپوشان تهرانی را بر تن کند.

باید دید پرسپولیس موفق به جذب این بازیکن خواهد شد یا نه.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: