کد خبر: ۹۲۲۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
تعداد بازدید: ۶۶۸
چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی "کیش اینوکس" از ۲۵ تا ۲۸ مهر امسال در منطقه آزاد کیش برگزار می شود.

کیش میزبان بزرگترین رویداد اقتصادی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری كشوربه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، برگزاری رویداد بزرگ اقتصادی "کیش اینوکس" در طول سال های متوالی با برنامه‌ریزی‌های لازم و با حضور مؤثر زیست‌بوم سرمایه‌گذاری و بازار سرمایه، کارشناسان و دست‌اندرکاران اقتصادی به یکی از بزرگ‌ترین و مؤثرترین رویدادهای اقتصادی کشور تبدیل شده است.

این رویداد اقتصادی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری با محوریت تقویت سرمایه‌گذاری در اقتصاد مولد، تسهیل توسعه و تجارت، ساماندهی سیاست‌های پولی و مالی کشور، توسعه مناطق آزاد و ویژه و نقش این مناطق در توسعه اقتصادی کشور، مواجهه با ابر چالش‌های زیست ‌محیطی، تقویت شفافیت اقتصادی کشور، تکمیل زنجیره‌های تولید ملی، امنیت سرمایه‌گذاری و رفع موانع، راه کارهای بهبود فضای کسب‌ وکار، بورس بین‌الملل و بانک داری آف شور، بررسی وضعیت رمز ارزها و تعیین جایگاه آن در اقتصاد کشور، بازسازی و تقویت مناسبات بین‌المللی به ویژه با کشورهای منطقه، توجه بیش از پیش به اقتصاد دانش‌بنیان و سایر موضوعات روز اقتصادی کشور برگزار خواهد شد.

با توجه به تثبیت دولت سیزدهم و اجرای سیاست‌های اقتصادی جدید و اصلاحات ساختاری اقتصادی، انتظار می رود شاهد برگزاری این رویداد با مشارکت گسترده و ایجاد فضای گفتگو و تعامل بین مسئولان اقتصادی کشور در بخش‌های خصوصی و دولتی و بررسی راه کارهای توسعه اقتصادی کشور و عبور از چالش‌های موجود باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: