کد خبر: ۹۲۲۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹
تعداد بازدید: ۸۳۷
استقلالی ها قصد ندارند با یک دفاع راست وارد لیگ بیست و دوم شوند و این احتمال وجود دارد آبی ها در این پست بازیکن جذب کنند.

استقلال به دنبال جایگزین وریا غفوریبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: استقلالی ها فصل پیش در پست دفاع راست (بال راست) صالح حردانی و وریا غفوری را در اختیار داشتند اما حالا شرایط طوری است که گفته می شود شاید مدیران استقلال نخواهند قرارداد وریا غفوری را تمدید کنند.

در این بین وریا غفوری هم به صورت مشروط با باشگاه فولاد توافق کرده و اگر مدیران باشگاه استقلال در روزهای آینده با او توافق نکنند، کاپیتان فصل گذشته آبی ها با باشگاه فولاد خوزستان قرارداد امضا خواهد کرد.

مدیران استقلال مشغول بررسی چند دفاع راست هستند تا اگر به هر دلیلی وریا غفوری در این تیم نماند، آبی ها بتوانند یک بازیکن به عنوان ذخیره صالح حردانی جذب کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: