کد خبر: ۹۲۲۵۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
تعداد بازدید: ۲۲۳
ملی پوش لهستانی پس از انتقال اسپارتاک مسکو جام جهانی را از دست داد.

مدافع تیم ملی لهستان جام جهانی قطر را از دست دادبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، فدراسیون فوتبال لهستان تایید کرد، پس از اینکه ماسیج رایبوس با یک باشگاه روسی دیگر قرارداد امضا کرد، برای انتخاب در جام جهانی امسال در نظر گرفته نخواهد شد.

در حالی که اکثر بازیکنان خارجی روسیه را به دنبال تهاجم این کشور به اوکراین ترک کردند، رایبوس، مدافع چپ 32 ساله که 66 بار برای لهستان بازی کرده، پس از 5 سال حضور در لوکوموتیو، این ماه به اسپارتاک مسکو نقل مکان کرد.

فدراسیون فوتبال لهستان در بیانیه ای اعلام کرد: "چسلاو میخنیویچ، سرمربی تیم ملی لهستان، پس از پایان اردوی تیم ملی در هفته گذشته، با ماسیج رایبوس که هم اکنون در لهستان به سر می برد، صحبت کرد. سرمربی تیم ملی به این بازیکن اعلام کرد که با توجه به شرایط فعلی باشگاهی‌اش، برای تمرین آینده تیم ملی دعوت نمی‌شود و برای تیمی که به جام جهانی قطر می‌رود در نظر گرفته نمی‌شود."

لهستان در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی که از 21 نوامبر آغاز می شود به مصاف مکزیک، عربستان سعودی و آرژانتین خواهد رفت.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: