کد خبر: ۹۲۲۴۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸
تعداد بازدید: ۴۱۱
بررسی روند قیمت‌ها در ۲۴ ساعت گذشته حاکی از نزولی بودن روند قیمت خودرو در این مدت بوده است.

ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ تیبا، سمند و دنا ارزان شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، روند قیمت‌ها در بازار خودرو امروز ریزشی بوده است به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۵۱ سال ۱۴۰۱ آن در ۲۴ ساعت گذشته یک میلیون تومان ارزان شده است و ۱۸۶ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای پژو نیز در این مدت کاهش قیمت‌ها را تجربه کرده‌اند به طوری که پژو ۲۰۶ مدل ۱۳۹۹ از ۲۸۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۸۴ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای تیبا نیز این کاهش قیمت‌ها مشهود است به طوری که تیبا ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۱۹۷ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۹۶ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت یک میلیون تومان ارزان شده است و ۲۰۴ میلیون تومان قیمت خورده است.

تیبا صدوقدار مدل ۱۳۹۹ نیز از ۱۸۱ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۸۰ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای سمند نیز کاهش قیمت‌ها رخ داده است به طوری که سمند lx ساده مدل ۱۴۰۰ از ۲۸۹ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۲۸۷ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت یک میلیون تومان ارزان شده است و ۳۰۳ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ تیبا، سمند و دنا ارزان شدند

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: