کد خبر: ۹۲۲۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱
تعداد بازدید: ۲۶۴
امین اسماعیل‌نژاد در گفت و گویی کوتاه جدایی خود از شهداب را تایید کرد.

جدایی ستاره ملی‌پوش از تیم قهرمان تایید شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: امین اسماعیل نژاد یکی از پدیده های لیگ برتر والیبال ایران در فصلی که گذشت به حساب می‌آمد. این بازیکن ۲۵ ساله نمایش‌های درخشانی در ترکیب شهداب یزد داشت و با عملکرد فوق‌العاده خود در مرحله حذفی یکی از مهم ترین ارکان قهرمانی تیم طلوع‌کیان در لیگ برتر والیبال محسوب می‌شد.

اسماعیل نژاد پاداش نمایش های فوق العاده خود در لیگ را دریافت کرد و به تیم ملی والیبال دعوت شد. این پشت خط زن جوان در تمرینات تیم‌ملی نیز به قدری درخشان ظاهر شد که بهروز عطایی برای هفته اول لیگ ملت‌ها او را به بردیا سعادت ترجیح داد و امین را به همراه صابر کاظمی به برزیل برد. این در حالیست که تیم‌ ملی در این پست بازیکنان با کیفیت دیگری از جمله پوریا یلی را هم در اختیار دارد.

اسماعیل نژاد با توجه به عملکرد خوب خود و مصدومیت صابر کاظمی در هفته اول لیگ ملت‌ها پشت خط زن اول تیم ملی ایران بود و‌ توانست عملکرد نسبتا خوبی را هم از خود ارائه دهد.

روز گذشته بود که مشخص شد باشگاه شهداب یزد با امیر غفور به توافق رسیده و ستاره سابق تیم ملی والیبال ایران فصل آینده را در این تیم توپ خواهد زد. موضوعی که طبیعتاً شایعات درباره جدایی اسماعیل نژاد از جمع شهدابی ها را افزایش داد. در همین راستا این ستاره تیم ملی والیبال ایران در یک گفتگوی کوتاه با ورزش سه جدایی قطعی خود از شهداب را تایید کرد تا اتفاق قابل پیش‌بینی در مورد او رخ داده باشد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: