کد خبر: ۹۲۱۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
تعداد بازدید: ۳۰۱
کارشناس والیبال ایران گفت: به هر حال عطایی نسل تیم را تغییر داده است و جامعه با توجه به علاقه زیاد به رشته والیبال، نیازمند پاسخگویی و شفاف‌سازی است. البته قبول دارم که باید تمرکز بر مسائل فنی و نتایج تیم را افزایش بدهد.

ترابی: با ذهنیت برنده مقابل هلند قرار نگرفتیم/ بهتر است تمرکز عطایی بیشتر روی مسائل فنی تیم باشدبه گزارش خبرداغ ، سیف‌الله ترابی در گفتگو با ایلنا،‌ در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال ایران در مسابقات لیگ جهانی والیبال اظهار داشت: در این مسابقات از تیم جدید ایران رونمایی شد. در بازی مقابل چین خوب سرویس زدیم و در برگشت توپ‌ها امتیازات خوبی گرفتیم. تعویض‌های عطایی هم جواب داد و اسماعیل نژاد، شریفی و حضرت‌پور توانستند عملکرد خوبی به نمایش بگذارند. در همین پیروزی هم ما نقاط ضعفی داشتیم. مانند پوشش دفاع از مدافع اما بر خلاف عادت گذشته که تورنمنت‌ها را خوب شروع نمی‌کردیم این بار بهتر ظاهر شدیم.

وی در خصوص تقابل با هلند افزود: هلند تیم هماهنگ، پرقدرت و پرتوانی است. این تیم با تجربه بود و بازیکنانش هماهنگی زیادی داشتند. تجربه آنها هم بالا است. متاسفانه در این مسابقه هلند را دست کم گرفتیم و فضای ذهنی پیروزی به این بازی وارد نشدیم.  هلند در تمام مناطق زمین برتری‌اش را دیکته کرد. آنها متحد و یکدست در زمین حاضر شدند. البته این شکست برای تیم ما تجربه خوبی شد و در واقع شاید تجربه پلی برای موفقیت باشد.

کارشناس والیبال ایران در پاسخ به این سوال که اگر رضا عابدینی مصدومیت کهنه داشته چرا به همراه تیم عازم مسابقات شده است، عنوان کرد: شما ببینید که فاصله عابدینی با دیگر بازیکنان چقدر بوده که سرمربی ترجیح داده این بازیکن را با وجود مصدومیت به مسابقات ببرد. البته مصدومیت وادی هم خیلی جدی نیست و می تواند تیم را همراهی کند. البته عقیده شخصی‌ام این است که فاصله سعید معروف با دیگر پاسورهای ما خیلی زیاد است. او سال‌های برای والیبال ایران زحمت کشیده و غیبت اودر تیم محسوس است. به جرات می‌توانم بگویم که نیمی از بار تیم ملی بردوش او بوده است. حتی محمد موسوی هم می‌تواند به تیم کمک کند. من به شایسته سالاری در تیم ملی معقتدم نه جوانگرایی. هر بازیکنی با هر سنی که بتواند به تیم ملی کمک کند.

ترابی پیرامون تعدد مصاحبه‌های عطایی گفت: به هر حال عطایی نسل تیم را تغییر داده است و جامعه با توجه به علاقه زیاد به رشته والیبال، نیازمند پاسخگویی و شفاف‌سازی است.  این روزها برای عطایی روزهایی سختی است و او کاملاً به تیمش مشرف است. البته قبول دارم که باید تمرکز بر مسائل فنی و نتایج تیم را افزایش بدهد. چرا که تمام بار فنی و مسئولیت نتایج به عهده او است. او سیبل حال حاضر تیم ملی والیبال است. 

وی در ادامه گفت: در حال حاضر تیم ملی در کوران مسابقات است و بنده قصد ندارم از تیم انتقاد کنم. به ویژه که حالا تیم ملی باید از فشار روانی باخت تخلیه شود. امیدوارم در بازی‌های بعدی هارمونی تیم ملی والیبال افزایش پیدا کند. تیم ملی جدید والیبال نیاز به حمایت دارد .باید تیم را ازنظر روحی و انگیزه تقویت کرد.فشار زیادی روی این تیم جوان هست.باید در کنار ارائه نظرات سازنده کارشناسان به مربی تیم ملی کمک کرد تا تیم دچار بحران نشود.کارشناسان والیبال هم صادقانه و دلسوزانه حرف بزنند .ما نیاز داریم با شایسته سالاری خونی تازه در کالبد تیم ملی جاری سازیم.به این تیم باید فرصت بلند پروازی بدهیم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: