کد خبر: ۹۲۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷
تعداد بازدید: ۲۳۲
یک رسانه پرتغالی از احتمال دعوت علی علیپور مهاجم تیم ژیل ویسنته به اردوی تیم ملی ایران خبر داد.

علیپور به اردوی تیم ملی ایران دعوت شد؟به گزارش خبرداغ به نقل از مهر: تیم ملی فوتبال ایران قرار است هفته آینده برای انجام یک بازی تدارکاتی به کشور کانادا سفر کند و سپس اردوی خود را در روزهای فیفا ادامه بدهد.

این نخستین برنامه آماده سازی تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.

در حالی که فدراسیون فوتبال هنوز اسامی بازیکنان حاضر در این اردو را اعلام نکرده است، یک رسانه پرتغالی از احتمال دعوت علی علیپور مهاجمی که اخیراً به تیم ژیل ویسنته پیوسته است خبر داد.

روزنامه «ابولا» در این خصوص نوشت: «همه چیز حکایت از آن دارد که علیپور در روزهای آتی بازگشت به تیم اصلی ایران را قطعی کرده و باید به همراه با مهدی طارمی در جمعی که عازم کانادا می‌شود، حضور داشته باشد. این یک بازگشت پس از سه بازی ملی برای علیپور خواهد بود.»

علیپور که فصل گذشته در تیم ماریتیمو حضور داشت، موفق شد هشت گل برای این تیم به ثمر برساند و در هفته‌های پایانی لیگ پرتغال برای ماریتیمو موثر باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: