کد خبر: ۹۱۹۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰
تعداد بازدید: ۴۸۷
با وجود دعوت از ۳۵ بازیکن به تیم ملی شنیدیم اسکوچیچ علی علیپور مهاجم ایرانی تیم ویل ژیسنته پرتغال را هم دعوت کرده است.

یک پرسپولیسی دیگر به تیم ملی دعوت شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: با نظر اسکوچیچ علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس و ماریتیمو وفعلی ویل ژیسنته پرتغال هم به اردوی تیم ملی می رود تا شانس خود را برای حضور در جام جهانی امتحان کند. علیپور فصل خوبی را سپری کرد و چند روز قبل با ویل ژیسنته قرارداد بست. او حالا این شانس را دارد که مقابل تیم ملی کانادا بازی کند و خودش را نشان بدهد.

البته لیست فعلی تیم ملی که حالا ۳۶ نفره می شود،لیست قطعی نیست و احتمال این که نفرات زیادی خط بخورند زیاد است اما بهرحال این ۳۶ نفر در لیست اولیه هستند و همگی برای جام جهانی شانس دارند. علی علیپور هم با توجه به ترافیک شدید در خط حمله تیم ملی امیدوار است در اندک بازیهای تدارکاتی بدرخشد و گلزنی کند تا در لیست نهایی جای بگیرد. در لیست تیم ملی نام مهاجمانی چون صیادمنش ،سردار آزمون،مهدی طارمی،کریم انصاری فرد و... وجود دارد که طبعا یکی دونفر از آنها قبل از جام جهانی خط می خورند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: