کد خبر: ۹۱۹۶۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۵۳۴
​نماینده شاهین‌شهر در مجلس در تذکری خواستار تسریع در تصویب و تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی مطابق قانون تأمین اجتماعی، شد.

تذکر یک نماینده به رئیسی درباره حقوق بازنشستگانبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: نماینده شاهین‌شهر در مجلس در تذکری خواستار تسریع در تصویب و تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی مطابق قانون تأمین اجتماعی، شد.

حسینعلی حاجی دلگانی نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس در تذکری به آیت الله سید ابراهیم رئیسی ، رئیس جمهور خواستار تسریع در تصویب و تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی مطابق قانون تأمین اجتماعی، شد.

خلاصه تذکر: لزوم تسریع در تصویب و تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی مطابق مواد 96 و 111 قانون تأمین اجتماعی

شرح تذکر:جناب آقای رئیس جمهور

نظر به اینکه افزایش حقوق بازنشستگان طبق مواد 96 و 111 قانون سازمان تأمین اجتماعی در مورخ 7 اردیبهشت ماه توسط هیئت امنا سازمان تصویب و در تاریخ 10 اردیبهشت ماه به هیأت محترم دولت ارسال گردیده است.

لذا در جهت رفع نگرانی میلیون‌ها بازنشسته آن سازمان که بطور مستمر پیگیر موضوع هستند ضروریست نسبت به تسریع در تصویب و تعیین تکلیف افزایش حقوق این قشر محترم اقدام لازم صورت پذیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بازنشسته تأمین اجتماعی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
0
0
تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی باید هر سال در اسفند ماه روشن و مشخص ‌شود و در فروردین ماه هم واریز شود.
ولی متاسفانه هر سال ما بازنشستگان تامین اجتماعی در باره واریز افزایش حقوق مشکل داریم
امروز شنبه 31 اردیبهشت ماه است ولی متاسفانه افزایش حقوق هنوز هم واریز نشده است چرا؟

از سفند ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون بیش از هزاران بار در رسانه های اعلام می کنند حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش یافته است ولی متاسفانه امروز ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ است تاکنون هیچ خبری افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نیست و نبوده است چرا؟
مابه التفاوت حقوق فروردین و اردیبهشت ماه بازنشستگان چه زمانی پرداخت میشود ؟
بازنشسته تأمین اجتماعی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
0
0
در مجلس شورای اسلامی حدود 350 الی 400 نماینده حضور دارد پس چرا فقط یک نماینده مجلس از بازنشستگان تامین اجتماعی دفاع و حمایت کرده است پس بقیه نمایندگان مجلس چکار می کنند؟
بازنشسته تأمین اجتماعی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
0
0
از دی و بهمن ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون بیش از هزاران بار در رسانه های اعلام می کنند با دستور رئیس جمهوری به بازنشستگان تامین اجتماعی و شاغلین وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان تومانی بدون ضامن می دهند ولی متاسفانه امروز ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ است تاکنون هیچ خبری پرداخت وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
و مسئولان و نمایندگان مجلس هم سکوت کرده اند؟
بازنشسته تأمین اجتماعی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
0
0
رئیسی هم متاسفانه مانند حسن روحانی خیانتکار از بازنشستگان تامین اجتماعی دفاع و حمایت نکرده است و دفاع و حمایت نمی کند چرا؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
0
0
دورود بر جناب حسینعلی حاجی
مرد بزرگ وخیر اندیش وبا عدالتی هستن
ایشان لیاقت ریاست مجلس را دارن....ارزوی سلامتی وپیشرفت برای ایشان داریم
بازنشسته تأمین اجتماعی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
0
0
حقوق تامین اجتماعی ربطی به دولت ندارد رییسی مرده خور میخواد ازکارگرهم بزنه خداهرچه زودتر جزایتان رابدهد
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: