کد خبر: ۹۱۹۶۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰
تعداد بازدید: ۲۵۴
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: میزان پرداختی مستمری بازنشستگان صندوق‌های بازنشستگی کشور حدود ۷۰ درصد حقوق پرداختی دولت به کارکنان فعلی است

وزیر کار: میزان مستمری بازنشستگان۷۰ درصد حقوق کارکنان فعلی دولت استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: میزان پرداختی مستمری بازنشستگان صندوق‌های بازنشستگی کشور حدود ۷۰ درصد حقوق پرداختی دولت به کارکنان فعلی است

حجت‌الله عبدالملکی امروز 31 اردیبهشت در جلسه شورای اداری استان اردبیل با بیان این مطلب اظهار کرد: میزان پرداختی مستمری بازنشستگان صندوق‌های بازنشستگی کشور را حدود ۷۰ درصد حقوق پرداختی دولت به کارکنان فعلی است و تلاش ما بر این است که پرداخت مستمری بازنشستگان سرموقع انجام شود.

وی اختصاص سهمیه احداث یک هزار واحد مسکونی برای کارگران استان اردبیل یادآور شد و گفت: تاکنون ۷۰۰ نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌ و بقیه افراد نیز پس از ثبت نام مشمول این طرح خواهند شد.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال به استان اردبیل جهت تهیه ۲۰۰ تخت جهیزیه به افراد تحت پوشش بهزیستی استان خبرداد و افزود: علاوه بر این یک هزار و ۷۰۰ متقاضی پشت نوبت بهزیستی استان اردبیل هم تحت پوشش قرار می‌گیرند.

قانون بیمه کارگران ساختمانی در مجلس در حال اصلاح است

وی در ادامه رفع مشکل سرمایه‌گذاری کارخانه ظروف شیشه و پتروشیمی جم در شهرستان گرمی را خواستار شد و اضافه کرد: احداث این دو واحد صنعتی باید تا دو هفته آینده تعیین تکلیف شود و در ارزیابی مجدد اگر به هر دلیلی اجرای این دو طرح تایید نشود، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی باید طرح‌هایی را جایگزین این دو طرح کرده و باهمان میزان اشتغال تا دو ماه آینده طرح جدید شروع شود

عبدالملکی با بیان اینکه قانون بیمه کارگران ساختمانی در مجلس در حال اصلاح است، خاطرنشان کرد: در صورت اصلاح آن ۴۰۰ هزار کارگر ساختمانی جدید بیمه می‌شوند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین نسبت به احداث درمانگاه تامین اجتماعی و مرکز نگهداری معلولان در شهرستان گرمی قول مساعد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بازنشسته تأمین اجتماعی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
0
0
تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی باید هر سال در اسفند ماه روشن و مشخص ‌شود و در فروردین ماه هم واریز شود.
ولی متاسفانه هر سال ما بازنشستگان تامین اجتماعی در باره واریز افزایش حقوق مشکل داریم
امروز شنبه 31 اردیبهشت ماه است ولی متاسفانه افزایش حقوق هنوز هم واریز نشده است چرا؟

از سفند ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون بیش از هزاران بار در رسانه های اعلام می کنند حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش یافته است ولی متاسفانه امروز ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ است تاکنون هیچ خبری افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نیست و نبوده است چرا؟
مابه التفاوت حقوق فروردین و اردیبهشت ماه بازنشستگان چه زمانی پرداخت میشود ؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: