کد خبر: ۹۱۹۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
تعداد بازدید: ۵۲۸
متین کریم‌زاده می‌گوید حواشی که برای نساجی به‌ وجود آمد به هیچ وجه طبیعی نیست و مردم نباید این مسائل را باور کنند.

کریم‌زاده: فصل بعد به استقلال برمی‌گردمبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: متین کریم‌زاده که روز گذشته به عنوان بازیکن تعویضی نساجی وارد زمین شد و گل پیروزی تیمش را وارد دروازه هوادار کرد پس از این بازی گفت: به هواداران‌مان تبریک می‌گویم که این بازی را بردیم و انشاالله در دو بازی آینده هم می‌بریم.

او در خصوص تغییر پستی که در این بازی داشت توضیح داد: من آخرین بار دو سال قبل در این پست بازی کرده بودم و حالا بعد از یک فصل و نیم دوباره در این پست بازی کردم.

کریم‌زاده درباره اینکه تیم نساجی بخاطر حضور در فینال جام حذفی خسته است گفت: همه تیم ها یک هفته استراحت کردند اما ما هیچ استراحتی نداشتیم و خستگی‌مان به همین دلیل است. ما سه یا دو بازی‌مان ۱۲۰ دقیقه شد و هر کدام به اندازه دو بازی به ما فشار آورد. اینکه مدام از این شهر به آن شهر می‌رویم هم تاثیرگذار است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد به استقلال برمی‌گردد گفت: من بازیکن قرضی هستم و باید برگردم. زمان می‌برد تا مشخص شود.

کریم‌زاده در واکنش به این سوال که دوست دارد در نساجی بماند یا به استقلال برگردد با خنده گفت: نمی‌توانم درباره این موضوع صحبت کنم.

بازیکن نساجی در پایان در مورد حواشی ایجاد شده در خصوص ساکت الهامی بیان کرد: من خودم در رختکن بودم و اصلا چنین موصوعی نبوده است. نمی‌دانم چطور این موضوع از رختکن ما بیرون آمد. اگر بود می‌گفتیم. اما مردم چطور این موضوع را باور کردند؟ این طبیعی نیست. مگر می‌شود مقابل ۵۰-۶۰ نفر بازیکن و کادر چنین حرکتی را انجام داد؟ اصلا شخصیت آقا ساکت اینطور نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: