کد خبر: ۹۱۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۳
تعداد بازدید: ۲۶۵
ترجیح من سرمربیگری تیم ملی ایران بود تا باشگاهی، اما شرایط فراهم نشد. به همین دلیل تصمیم گرفتم جای دیگری سازندگی را انجام بدهم، چون دوست دارم کار مورد علاقه‌ام را انجام بدهم و از نظر امکانات، وقت، احترام و استقلال شرایط خوبی داشته باشم. تمام این موارد در عراق برایم فراهم شده است.‌

نقش مدیر بازداشتی در مهاجرت مربی زنانبه گزارش خبرداغ به نقل از فرارو: شهناز یاری که به تازگی هدایت تیم ملی فوتبال زنان عراق را پذیرفته است جدیدترین چهره ناراضی ورزشی ایران است که تصمیم گرفته در جایی خارج از ایران کارش را ادامه دهد.

شهناز یاری به تازگی در مصاحبه‌ای از علت مهاجرتش به عراق و پذیرفتن هدایت تیم ملی این کشور پرده برداشته است. آنچنان که او می‌گوید اختلافات شدید در فدراسیون فوتبال و کارشکنی یکی از مدیران این فدراسیون نقش مهمی در این ماجرا داشته است.

یاری در گفت‌وگویی به قبول سرمربیگری عراق اشاره و بیان کرد: سال قبل از تیم ملی ایران پیشنهاد داشتم، اما به دلیل اختلافاتی که در فدراسیون به وجود آمد و مشکلاتی که خانم موسوی پیش آورد، نشد. از طرفی با توجه به پیشنهاداتی که از فدراسیون داشتم به پیشنهادات باشگاهی پاسخ منفی دادم. در ادامه با اینکه لیگ ایران به تازگی تمام شده بود، اما برای فصل آینده چند پیشنهاد داشتم و پیشنهاد تیم عراق هم مربوط به قبل از پایان سال ۱۴۰۰ بود. خیلی فکر کردم و ترجیح دادم بین انتخاب‌هایم سرمربیگری عراق را انتخاب کنم.

او در ادامه افزود: ترجیح من سرمربیگری تیم ملی ایران بود تا باشگاهی، اما شرایط فراهم نشد. به همین دلیل تصمیم گرفتم جای دیگری سازندگی را انجام بدهم، چون دوست دارم کار مورد علاقه‌ام را انجام بدهم و از نظر امکانات، وقت، احترام و استقلال شرایط خوبی داشته باشم. تمام این موارد در عراق برایم فراهم شده است.‌

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: