کد خبر: ۹۱۹۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
تعداد بازدید: ۲۱۷۶
در برنامه فوتبال برتر حدود ۴ ساعته ، ۳ ساعت درباره تیم استقلال ، دلایل قهرمان شدن، کادر فنی، بازیکنان و ... حرف زده شد و نکته جالب توجه سعی در حذف وریا غفوری کاپیتان آبی ها چه به لحاظ مطرح شدن اسم و نقش او در این قهرمانی بود. در طرحی که بر روی صفحه نمایش برنامه فوتبال برتر برای قهرمانی استقلال نشان داده شد، عکس وریا غفوری در میان بازیکنان مطرح و تاثیرگذار استقلال نبود که البته مورد انتقاد هواداران قرار گرفت.

وریا غفوری ممنوع‌التصویر شد؟به گزارش خبرداغ به نقل از عصرایران: دوشنبه شب برنامه فوتبال برتر بر روی آنتن شبکه ۳ تلویزیون رفت ، به دلیل قهرمانی زود هنگام استقلال در لیگ برتر برنامه بر این موضوع نگاه ویژه ای داشت و از رضا عنایتی و آرش برهانی به عنوان ۲ پیشکسوت تیم استقلال دعوت کرده بود و به بحث و بررسی این موفقیت تیم استقلال پرداختند.

 

در این برنامه حدود ۴ ساعته ، ۳ ساعت درباره تیم استقلال ، دلایل قهرمان شدن، کادر فنی، بازیکنان و ... حرف زده شد و نکته جالب توجه سعی در حذف وریا غفوری کاپیتان آبی ها چه به لحاظ مطرح شدن اسم و نقش او در این قهرمانی بود.

در طرحی که بر روی صفحه نمایش برنامه فوتبال برتر برای قهرمانی استقلال نشان داده شد، عکس وریا غفوری در میان بازیکنان  مطرح و تاثیرگذار استقلال نبود که البته مورد انتقاد هواداران قرار گرفت.

وریا غفوری ممنوع‌التصویر شد؟

وریا غفوری پیش‌تر گفته بود: «هر زمانی که من درباره مسائل اجتماعی و مدنی صحبت می‌کنم، برای من فوتبال در اولولیت نیست.» نشان دهنده دانش و آگاهی او از موقعیت فرهنگی، اجتماعی است که دارد. از مهمترین دغدغه‌های انسانی در تمام جوامع علی الخصوص برای افراد مطرح جامعه داشتن تعهد اجتماعی است. به این معنی که آیا هر شخص بی توجه به جهان اطرافش به زندگی خود می پردازد یا اینکه نسبت به اتفاقات پیرامونش توجه و واکنش نشان می دهد.

وریا غفوری نه فقط در مورد اخیر بلکه در طول این سالها نشان داده، از هر فرصتی که به دست آورده سعی دارد که این تعهد اجتماعی خودش را نشان دهد. از مواضعش در صفحه اینستاگرامش که به عنوان نمونه در حمایت از کولبرها نوشت: « صدای تفنگت از صدای کودک گرسنه‌ام سهمگین تر نیست [...] به درازای تاریخ هیچ تفنگی صدایش از صدای گرسنه بلندتر نبوده است... نزن سرباز (من کولبرم) »

یا آن پیراهن سیاه معروفی که برای یاد دختر آبی به بازیکنان استقلال داد تا قبل از اولین بازی بعد از خودسوزی دختر آبی بر تن کنند.

البته برای تمام این اتفاقات هم مدام در کش و قوس بوده است از احضار به حراست وزارت ورزش گرفته تا شائبه اینکه دلیل دعوت نشدن به تیم ملی وریا غفوری، شاید همین موضع گیری های او باشد؟!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
0
0
خاک تو سرتون
ممنوع التصویر کردین اما
محبوب دل ها شد
gffffffffffff
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
0
0
درود بر وریا ی قهرمان
امیر
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
0
0
انسان های دین مدار و وطن دوست و مردم دوست از سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) الگو میگیرند . نمونه های همانند علی دایی و وریا غفوری کم یابند .
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: