کد خبر: ۹۱۸۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
تعداد بازدید: ۱۹۳
دقایق پایانی دربی کرمان با خطاهای شدید و درگیری بازیکنان دو تیم به خشونت کشیده شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: دیدار تیم های گل گهر و مس رفسنجان در اوج حساسیت با برتری دو بر یک شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید.

 

سیرجانی ها موفق شدند با کسب هر سه امتیاز دربی حساس کرمان ۴۲ امتیازی شده و از مس رفسنجان سبقت بگیرند.

نارنجی پوشان که در نیمه اول توپ های بسیاری را از دست داده بودند بعد از دریافت دو گل در نیمه دوم به آب و آتش زدند تا کار را مساوی کنند. تلاش آنها اما یک بار به نتیجه رسید تا دو بر یک بازنده دربی حساس امشب شده و رده چهارم را به گل گهر تقدیم کنند.

دقایق پایانی بازی تحت تاثیر حساسیت بالای کار با خشونت و برخوردهای فیزیکی بسیاری همراه بود. این موضوع باعث شد تا بازی در لحظاتی به دلیل درگیری بازیکنان متوقف شود. حمید حاج ملک در این دقایق بارها از کارت زرد خود برای جریمه خطاهای خشن بازیکنان دو تیم استفاده کرد.

کمتر از یک دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود که تلاش بازیکنان دو تیم برای تصاحب توپ در میانه میدان به یک درگیری نسبتا شدید انجامید. در این صحنه چند نفر از بازیکنان باهم دست به یقه شده و جریان کار را برای دقایقی متوقف کردند. دو دقیقه بعد از این اتفاق و در اولین دقیقه از شش دقیقه وقت تلف شده، فرشید باقری با تکلی بسیار خشن تعادل بازیکن حریف را بهم زده و کارت زرد گرفت. داور بازی پیش از به صدا در آوردن سوت پایان، دو کارت زرد دیگر هم داد تا در مجموع شش بار دست به تنبیه بازیکنان زده باشد.

دربی کرمان به خشونت کشیده شد
دربی کرمان به خشونت کشیده شد

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: