کد خبر: ۹۱۸۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
تعداد بازدید: ۲۲۶
دیدار حساس امروز فولاد و استقلال در اهواز تقابل های جالبی دارد.

نبرد استقلالی‌ها و فولادی‌های سابق در ترکیب تیم جدیدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، استقلال تهران از ساعت 19:45 امروز در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز میهمان فولاد خوزستان است و دیدار حساس و تعیین کننده قهرمانی امروز میان دو تیم برگزار خواهد شد.

علاوه بر حساسیت و اهمیتی که این مسابقه برای دو تیم و فوتبالدوستان دارد، تقابل های جذابی هم در بازی امروز هستند که برخی از آنها میان نفراتی است که سابقه حضور در تیم مقابل را دارند که باعث می‌شود انگیزه مضاعفی هم در دیدار امروز داشته باشند.

در استقلال زبیر نیک نفس و صالح حردانی هستند که فصل گذشته عضو فولاد بودند و خرید مجیدی برای امسال محسوب می‌شوند. در سوی مقابل استقلالی‌هایی هم در ترکیب فولاد دیده می‌شوند. در خط دفاع عارف آقاسی را داریم که بازیکن فولاد بود و مدتی به استقلال آمد و دوباره به اهواز برگشت تا شاگرد نکونام شود. آرش رضاوند هم دیگر بازیکن حاضر در ترکیب فولاد است که مقابل تیم سابقش بازی می‌کند.

جواد نکونام هم سرمربی فولاد خوزستان است که آخرین قهرمانی استقلال با گل او در لیگ دوازدهم اتفاقا مقابل همین فولاد خوزستان کسب شد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: