کد خبر: ۹۱۸۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
تعداد بازدید: ۶۴۷
شاید در پایان فصل اتفاقات غیرمنتظره برای نیمکت پرسپولیس بیفتد و یحیی گل‌محمدی این تیم را ترک کند.

مقصد احتمالی گل محمدی برای فصل آینده مشخص شد!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ با وجود تأکید مدیران باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه هیچ تصمیمی برای تغییر سرمربی خود اتخاذ نکرده‌اند بازار شایعات در رابطه با یحیی گل‌محمدی حسابی داغ است. شایعاتی که البته فقط در رسانه‌ها یا فضای مجازی شنیده نمی‌شود و منبع برخی از آنها حرف‌هایی است که از میان خود بازیکنان پرسپولیس به بیرون راه پیدا می‌کند.

تعدادی از ‌سرخپوشان کنونی مدعی‌اند یحیی گل‌محمدی در صورت قهرمان نشدن پرسپولیس، فصل آینده راهی کرمان می‌شود و از همین حالا یکی از تیم‌های این استان او را مدنظر قرار داده است.

گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان قطعاً فصل آینده در لیگ برتر خواهند بود و به احتمال فراوان مس کرمان هم در پایان این فصل پیکارهای لیگ آزادگان به لیگ برتر صعود می‌کند تا تعداد تیم‌های این استان که در بالاترین سطح فوتبال ما حضور دارند به عدد ۳ برسد. تیم‌هایی که از نظر مالی مشکلاتی به مراتب کمتر از اغلب تیم‌های لیگ برتری دیگر دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: