کد خبر: ۹۱۸۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷
تعداد بازدید: ۵۶۰
«گروه مدیران منع اشاعه‌ای گروه ۷» در بیانیه‌ای ضمن حمایت از احیای کامل برجام، راهکار دیپلماتیک را بهترین روش برای محدود کردن برنامه هسته‌ای ایران عنوان کردند. در این بیانیه آمده است: «ما از طرف‌های شرکت‌کننده در مذاکرات وین و همچنین هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپا بابت تلاش‌های خستگی‌ناپذیر آن‌ها تقدیر می‌کنیم. از ایران می‌خواهیم پیشنهاد موجود در روی میز برای خاتمه دادن موفقیت‌آمیز به مذاکرات را مغتنم شمرده و از تشدید بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای خود خودداری کند.»

بگروه ۷ خواستار احیای برجام شد؛ تهران پیشنهاد موجود در روی میز برای خاتمه دادن موفقیت‌آمیز به مذاکرات را مغتنم شمارده گزارش خبرداغ به نقل از فارس: «گروه مدیران منع اشاعه‌ای گروه ۷» در بیانیه‌ای ضمن حمایت از احیای کامل برجام، راهکار دیپلماتیک را بهترین روش برای محدود کردن برنامه هسته‌ای ایران عنوان کردند.

سه بند از این بیانیه که امروز دوشنبه (۹ مه/ ۱۹ فروردین‌ماه) منتشر شده به موضوع ایران اختصاص دارد. در بند ۲۱ از این بیانیه آمده است: «ما بار دیگر بر حمایت خودمان از احیای برنامه جامع اقدام مشترک و اجرای کامل آن تأکید می‌کنیم. راهکار دیپلماتیک همچنان بهترین روش برای محدود کردن برنامه هسته‌ای ایران است.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «ما از طرف‌های شرکت‌کننده در مذاکرات وین و همچنین هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپا بابت تلاش‌های خستگی‌ناپذیر آنها تقدیر می‌کنیم. از ایران می‌خواهیم پیشنهاد موجود در روی میز برای خاتمه دادن موفقیت‌آمیز به مذاکرات را مغتنم شمرده و از تشدید بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای خود خودداری کند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: