کد خبر: ۹۱۷۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹
تعداد بازدید: ۳۵۹
با حضور کارگردان و بازيگران فيلم هادی حجازی‌فر، ژیلا شاهی، معصومه ربانی‌ و روح‌الله زمانی، فیلم سینمایی "موقعیت مهدی" در کیش اکران می شود.

اکران بهترین فیلم سینمایی چهلمین جشنواره فیلم فجر در جزیره کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، فیلم سینمایی "موقعیت مهدی"، روایتگر داستان زندگی فرمانده لشگر ۳۱ عاشورا شهيد والامقام مهدی باکری در شش پرده، از زمان آشنایی با همسرشان و ازدوج تا هنگام شهادت در جزیره کیش اکران می شود.

همچنین نخستين ساخته هادي حجازي فر توانست در ٥ رشته موسیقی متن، صدابرداری، جلوه‌های ویژه ميداني، فیلم اول و بهترين فيلم، سيمرغ بلورين اين دوره از جشنواره را دريافت كند.

لازم به ذکر است فیلم سینمایی "موقعیت مهدی" هفتم و هشتم اردیبهشت ساعت 21 در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش اکران می شود.

ساکنان جزیره کیش و گردشگران برای دریافت بلیط رايگان عاشقانه حماسي "موقعيت مهدي"، فيلم تحسين شده منتقدان و تماشاگران این فیلم سینمایی می توانند به فرهنگسراها مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 44454647-076 تماس بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: