کد خبر: ۹۱۴۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
تعداد بازدید: ۲۱۷
مدیرعامل شرکت بنادر و فرودگاه های کیش از وزش باد و ناپایداری های دریایی خبر داد که موجب تعطیلی فعالیت بنادر این جزیره به مدت ۲ روز شد.

تعطیلی بنادر کیش به دلیل ناپایداری جوی و دریاییبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش عزت الله محمدی مدیرعامل شرکت بنادر و فرودگاه های جزیره اظهار داشت: با توجه به تشدید وزش بادهای شمال غربی و طوفانی شدن دریا تردد تمامی شناورها از مبدا کیش و برعکس ممنوع است.

وی افزود: با توجه به پیش بینی های هواشناسی، تردد هرگونه شناور مسافری و تفریحی در روزهای پنجشنبه و جمعه متوقف شده و از روز شنبه با کاهش شدت ورزش باد سفرهای دریایی دوباره از سر گرفته می شود.

وی توصیه کرد: مسافران و ساکنان از هرگونه تجمع در بندر چارک خودداری کنند و از روز شنبه اقدامات لازم برای مسافرت های خود را انجام دهند.طبق اعلام هواشناسی هرمزگان، طی روز جاری در تمام مناطق دریایی استان، تند باد شدید و طوفانی شدن دریا مورد انتظار است و در بنادر و جزایر غربی استان و به تدریج در تنگه ی هرمز و دریای عمان تندبادهای شدید شمال غربی وجنوب غربی پیش بینی می شود که تا روز جمعه تداوم خواهد داشت.

سرعت وزش باد در بنادر غربی استان هرمزگان تا ۷۰ کیلومتر بر ساعت وارتفاع موج به بیش از ۲۵۰ سانتی متر خواهد رسید.تا روز جمعه در همه مناطق دریایی استان تندبادهای شدید و طوفانی بودن دریا تداوم خواهد داشت،روز شنبه ضمن کاهش سرعت وزش باد در تنگه ی هرمز همچنان خلیج فارس و دریای عمان مواج خواهد بود.گفتنی است به صورت میانگین روزانه هشت شناور از مبدا کیش به چارک و برعکس نسبت به حمل و نقل مسافران اقدام می کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: