کد خبر: ۹۱۳۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴
تعداد بازدید: ۲۰۶
رییس کمیته نظارت بر نرخ کالا و خدمات کیش:
حسین همتی از هماهنگی‌های اصناف کیش برای تامین کالاهای اساسی و مواد غذایی مورد نیاز ایام نوروز خبر داد.

کالاهای اساسی ایام نوروز به میزان کافی ذخیره شده استبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حسین همتی رییس کمیته نظارت بر نرخ کالا و خدمات در سومین نشست ستاد تسهیلات نوروزی با اشاره به برگزاری جلسات و کارگروه‌های مختلف با حوزه‌های مختلف با هدف تنظیم بازار گفت: هماهنگی‌های لازم جهت تامین کالاهای اساسی و مواد غذایی با اصناف انجام شده و کالاهای اساسی در بخش‌های خصوصی و عمومی به اندازه کافی موجود می باشد.همتی با اشاره ممنوعیت افزایش قیمت ها تا پایان تعطیلات نوروزی افزود: ممنوعیت افزایش قيمت به رستوران‌ها و تمامی مراکز فروش و ارائه‌ دهنده‌ خدمات و کالا به صورت رسمی ابلاغ شده است.

سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش همچنین با اشاره به تشکیل جلسه با روسای بانک‌های عامل در کیش اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم برای افزایش ساعات کار بانک‌ها و مراکز تجاری، با شیفت‌بندی و اطلاع رسانی صحیح همراه با ارائه خدمات حداکثری انجام شده و ساعات کار مراکز تجاری که به‌ صورت یکسره خواهد بود از سوی مدیر بازرگانی اعلام رسمی می شود.

وی با تاکید بر اهمیت رسیدگی به شکایات احتمالی مسافران و گردشگران در خصوص اصناف گفت: بازرسان افتخاری به‌صورت غیررسمی و ناظران غیرمحسوس برای مدیریت این حوزه در ایام نوروز حضور دارند.

همتی با اشاره به اولویت عبور و مرور خودروهای حاوی ارزاق عمومی و کالاهای اساسی، در خصوص تامین مواد غذایی و سوخت، اطمینان خاطر داد و تصریح کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای ذخیره سازی در حوزه پدافندی انجام شده است و هیچگونه نگرانی و مشکلی در این خصوص وجود ندارد. در نشستی با تامین‌کنندگان هتل‌ها ومراکز گردشگری جزیره نیز ضمن بررسی دغدغه‌های این گروه و انجام مکاتبات لازم در جهت رفع مشکلات، مقرر شد در زمینه حمل کالا، خودروهای حامل ارزاق عمومی و کاهالای استراتژیک، در اولویت قرار گیرند.

رییس کمیته نظارت بر نرخ کالا و خدمات کیش در پایان با اشاره به اینکه اداره بهداشت، زیرمجموعه این کمیته می‌باشد گفت: نقص‌های موجود تمام اماکن پذیرایی و سرو غذا طی بازدیدهای مستمر شناسایی شده و درحال رفع می‌باشد.

امیدی مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد کیش نیز رسیدگی به شکایات را وظیفه‌ اصلی کمیته نظارت برشمرد و با بیان این مطلب گفت:بیشترین شکایات از طرف گردشگران مطرح می شود که رسیدگی لحظه‌ای و حل مشکلات در دستور کار این کمیته قرار دارد.امیدی در بخش دیگر سخنانش با اشاره به تولید و عرضه آب آشامیدنی با قیمت مناسب در کیش، از ذخیره‌سازی کافی و اختصاص انبار رایگان به تامین‌کنندگان کالاهای مصرفی از دهم اسفندماه خبر داد.

مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد کیش، افزایش ساعت کار نانوایی‌ها با هماهنگی‌های معاونت اجتماعی و تسهیل و تسریع حمل کالا را از اهم اقدامات انجام شده برشمرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: