کد خبر: ۹۱۲۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷
تعداد بازدید: ۲۷۵
معاون اقتصادی رییس جمهور از سومین نمایشگاه تخصصی پتروشیمی در جزیره کیش بازدید کرد.

بازدید معاون اقتصادی رییس جمهور از سومین نمایشگاه پتروشیمی در کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور عصر چهارشنبه چهارم اسفند با حضور در سومین نمایشگاه صنعت پتروشیمی که در محل نمایشگاه های بین المللی کیش از غرفه های شرکت های حاضر در این رویداد بازدید و با فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران این حوزه دیدار و گفت و گو کرد.

بر اساس این گزارش، صاحبان شرکت های پتروشیمی، سرمایه گذاران و مدیران شرکت های دانش بنیان فعال حاضر در این نمایشگاه، دستاوردها و محصولات خود را معرفی کردند.

سومین نمایشگاه تخصصی پتروشیمی در فضایی به مساحت ۲۲ هزار متر مربع، با حضور ۳۲۶ شرکت در حوزه پتروشیمی به صورت یک زنجیره کامل اعم از تولید کننده، قطعه ساز، بانک ها وشرکت های تامین سرمایه حضور داشتند. ۲۰۰ تفاهم نامه با اعتبار ۱۵ هزار میلیارد تومان در این نمایشگاه امضا و 28 همایش و 700 نشست دو طرفه برپا شد.

شرکت های هلدینگ خلیج فارس شرکت ملی نفت ، تامین سرمایه، بانک های ملت، صادرات، تجارت و شهر از جمله شرکت های مطرح در این رویداد بودند.

شایان ذکر است در این دیدار علی عسگری مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌ فارس، محمدرضا لواسانی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، علی آقامحمدی عضو تشخیص مصلحت نظام و جمعی از مسوولان، تولیدکنندگان، سرمایه گذاران و فعالان عرصه صنعت پتروشیمی حضور داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: