کد خبر: ۹۱۱۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴
تعداد بازدید: ۲۵۷
سومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با حضور مقامات ارشد اقتصادی کشوردر کیش برگزار می شود.

کیش میزبان سومین رویداد حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمیبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این رویداد مهم اقتصادی با نگاه ویژه به صنعت پالایش و پتروپالایش از امروز "دوم تا چهارم" اسفند با حضور شرکت‌های " پتروپالایشی، پتروشیمی و پالایشی"، "سازندگان تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی" و" شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها" در جزیره کیش برپا خواهد شد.

300 شرکت و بنگاه اقتصادی برای حضور در این نمایشگاه با ظرفیت 20 هزار مترمربع نام نویسی کرده وعلاوه برهلدینگ خلیج فارس، هلدینگ پتروفرهنگ و هلدینگ شستان، بیش از 70 شرکت پتروشیمی، پالایشی، پتروپالایشگاهی دیگر نیز در این رویداد اثرگذار ملی حضور دارند.

برگزاری این رویداد در ماه پایانی سال 1400 فرصت مغتنمی برای بنگاههای بزرگ اقتصادی و تشریح برنامه های موفق خود درزمینه پشتیبانی از تولید ،مانع زدایی همچنین برنامه ریزی و ترسیم نقشه راه آینده در صنعت ارز آور و اشتغال زای پتروشیمی و پتروپالایشگاهی خواهد بود.

گفتنی است بیش از 20 کارگاه، پنل و نشست‌ تخصصی شامل موضوعات اساسی و مهم با هدف شناسایی نیازها، تقویت ساخت داخل و رشد بومی سازی در صنعت پتروشیمی و پتروپالایش با حضور مدیران و متخصصان بخشهای مختلف وزارت نفت و حوزه پتروشیمی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، انجمن استصنا و مدیران نهادهای مالی و پولی، از دیگر برنامه های این رویداد خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: