کد خبر: ۹۱۱۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳
تعداد بازدید: ۴۱۵
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و معاون اقتصادی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به همراه سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش از چند طرح عمرانی در حال ساخت بازدید کرد.

بازدید رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از طرح های عمرانی کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا لواسانی سرپرست سازمان، در بازدید محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از پایانه جدید فرودگاه کیش گفت: اتمام این طرح از اولویت‌های سازمان است، قراردادهای آن نیز به روز شده و تجهیزات مورد نیاز برای ساخت در یک بازه زمانی 2 ماهه بارگیری و به محل منتقل شده است.

لواسانی گفت: نظارت و پیگیری مستمر جهت تسریع در اتمام این طرح از سوی سازمان منطقه آزاد کیش انجام خواهد شد تا از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده شود.

سعید پورزادی سرپرست معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این بازدید اظهار داشت: پایانه جدید پیشرفت فیزیکی مطلوبی داشته است و با توجه به اینکه از لحاظ کیفیت تجهیزاتی اولین فرودگاه کشور به شمار می رود افزود: پایانه جدید فرودگاه کیش با ظرفیت پذیرش سالانه ۶ میلیون مسافر و استانداردهای بین المللی به ساکنین و گردشگران خدمات ارائه خواهد داد.

ترمینال جدید فرودگاه کیش با زیربنایی بالغ بر 42 هزار متر مربع در 4 طبقه در حال ساخت و تکمیل می باشد.

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از هتل پالاس نیز بازدید کرد، این هتل با 10 هزار و 500 متر مربع مساحت در 16 طبقه دارای 235 اتاق و 700 تخت، سه رستوران، سینمای استاندارد با 185 صندلی VIP به ناوگان هتلینگ جزیره کیش افزوده خواهد شد.

پورابراهیمی همچنین از روند ساخت مجموعه گردشگری، تجاری و مسکونی میکامال با بهترین امکانات گردشگری مانند تله کابین، تونل باد، سالن پاتیناژ و بازی های زمستانی و غرفه ها و رستوران های مختلف به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های گردشگری جزیره کیش مطلع شد. میکامال در فازهای مختلف در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: