کد خبر: ۹۱۱۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸
تعداد بازدید: ۳۹۳
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بعضی از بانک‌های اطلاعاتی برای دهک‌بندی دقیق مردم برای دریافت یارانه هنوز به سامانه رفاه متصل نشده‌اند.

وزیر کار: محتاطانه دهک‌بندی کرده‌ایمبه گزارش خبرداغ ، عبدالملکی افزود: با بخش‌های مختلف در دولت، قوه قضائیه و وزارت‌خانه‌ها در تعامل هستیم تا همه بانک‌های اطلاعاتی به سامانه رفاه متصل شوند.

او گفت: اطلاعات بانک‌های اطلاعاتی را که به سامانه رفاه متصل نیستند تا به حال در دهک بندی‌ها دخیل نکردیم که اگر متصل شوند ممکن است با اطلاعات درآمدی جدیدی که به ما می‌دهند دهک‌های مردم جا به جا شوند.

عبدالملکی افزود: از شورای عالی رفاه درخواست کردیم اطلاعات کامل در اختیار پایگاه رفاه ایرانیان قرار گیرد تا دهک‌بندی دقیق‌تری انجام دهیم؛ بنابراین گزارش ۲۲ بهمن به اعضای دهک‌های اول تا چهارم درآمدی مبلغ ۱۰۰ هزار تومان یارانه پرداخت شد.

صداوسیما

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: