کد خبر: ۹۰۹۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
تعداد بازدید: ۲۶۸
قهرمان کشتی آزاد جهان گفت: حریف اولم خودم هستم و اول بر روی کشتی خودم کار و تمرکز می‌کنم. امیدوارم بتوانم مقابل کسانی که از لحاظ تجربه و سن بالاتر هستند و در میادین بین‌المللی بیشتری شرکت کرده‌اند بایستم و به خوبی رقابت کنم.

آذرپیرا: مهم ترین حریفم خودم هستم/ جوایز قهرمانی‌ام را دریافت کردم!به گزارش خبرداغ ،امیرعلی آذرپیرا در گفت‌وگو با  ایلنا، در واکنش به مسابقات پیش رو و آسیب‌ دیده‌گی‌اش پس از قهرمانی در رقابت‌های کشتی آزاد جهان اظهار کرد: بعد از مسابقات امیدهای جهان صربستان طبیعی بود که تمرینات کمتر و با فشار پایین تری را نسبت به قبل انجام دهم. یک دوره استراحت کوتاه  مدت را گذراندم و بافاصله برای مسابقات لیگ برتر کشتی آماده شدم. در لیگ نتوانستم خوب کشتی بگیرم و مانند همیشه مبارزه کنم، به دلیل عدم ریکاوری خوب آمادگی خیلی بالایی نداشتم. بعد از آن در لیگ دچار آسیب‌دیده‌گی شدم و درگیر روند درمان و فیزیوتراپی شدم. با توجه به کسب مدال طلای قهرمانی جهان و اطلاعیه فدراسیون از مسابقات جام تختی، استانی و جوانان معاف هستم اما در انتخابی تیم ملی باید شرکت کنم.

ملی‌پوش کشتی آزاد ایران در واکنش به مسابقات انتخابی تیم ملی و جام دانکلوف بیان کرد: در رقابت‌های قهرمانی کشور نتوانستم کشتی بگیرم و حدود 1الی2 هفته است که بهتر شده‌ام. قرار بود در مسابقات جام دانکلوف بلغارستان شرکت کنیم و من هم نماینده وزن 97 کیلوگرم باشم که فکر می‌کنم  شرکت این مسابقات هنوز قطعی نشده است. حدود یک ماه و نیم دیگر در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت می‌کنم و امیدوارم با تلاش و یاری خداوند بتوانم در این رقابت ها بهترین تنیجه را بدست آورم.

 

قهرمان کشتی آزاد جهان در ادامه صحبت‌هایش افزود: با توجه به بهبود آسیب ‌دیده‌گی‌ام اما هنوز کاملا درمان نشده‌ام. تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین نتیجه را بگیرم و با کمک مربیانم رفته رفته به آمادگی بهتری خواهم رسید.

او در ادامه افزود: مربیانم اقایان اسماعیل پلویی، حسین خانی و کاوه هستند که همراهم هستند و در تمرینات و همچنین آمادگی هر چه بیشتر کمکم می‌کنند. 

آذرپیرا درباره حمایت فدراسیون و هیئت کشتی استان تهران پس از کسب عنوان قهرمانی‌اش بیان کرد: از هیئت کشتی استان تهران تشکر می‌کنم که به وعده‌شان عمل کردند و بعد از کسب مدال طلا از من تجلیل کردند و جوایزی که قول داده‌ بودند را اهدا کردند. فدراسیون کشتی هم حمایت خوبی داشته که از آنها هم تشکر می‌کنم.

2055553

ملی‌پوش کشتی ازاد در پاسخ به مبارزه در وزن جدید تصریح کرد: هنوز مشخص نشده است. اما تغییر وزن نداشته‌ام و احتمالا در 97 کیلوگرم کشتی خواهم گرفت، و در روز مسابقه مشخص خواهد شد.

 

او در پایان صحبت‌هایش با اشاره به نزدیک شدن به تاریخ مسابقات گفت: در حال حاظر مشغول تمریناتم هستم و تمام تمرکز و هدفم معطوف به مسابقاتم است و تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم بهترین مبارزه را به نمایش بگذارم. حریف اولم خودم هستم و اول بر روی کشتی خودم کار و تمرکز می‌کنم چراکه فکر می‌کنم اولین گام موفقیت کار کردن بر روی خودم است. امیدوارم بتوانم مقابل کسانی که از لحاظ تجربه و سن بالاتر هستند و در میادین بین‌المللی بیشتری شرکت کرده‌اند بایستم و به خوبی رقابت کنم. 

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: