کد خبر: ۹۰۹۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
تعداد بازدید: ۲۹۱
یکی از تصاویری که در «بندبازی» جلب‌نظر کرد، نشان دادن مهراه شریفی‌نیا با یک فلوت در آغاز برنامه بود. اما در ادامه شاهد نواختن ساز نبودیم و این صحنه به طرز ناشیانه‌ای به سکانس بعدی کات شد. دلیل این حذف چه بود؟

به گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: از آخر هفته گذشته پخش برنامه «بندبازی» از پلتفرم فیلم‌نت آغاز شده و با بازخوردهای مناسبی هم همراه بوده. در این برنامه به شیوه‌ مسابقات مشابه و دیده شده، گروه‌های موسیقی به رقابت می‌پردازند و قرار است طی ماه‌های آینده، مردم گروه یا «بند» برتر را انتخاب کنند. داوران این مسابقه از چهره‌های‌ شناختهشده‌ای هستند. علیرضا عصار خواننده، امید نعمتی خواننده و بهروز صفاریان تنظیم‌کننده موسیقی در کنار مهراوه شریفی‌نیا هیات ژوری این برنامه هستند و امید حاجیلی نوازنده و خواننده، مجری «بندبازی» است.

چرا فلوت زدن مهراوه شریفی‌نیا سانسور شد؟

با پخش همان دو قسمت آغازین برنامه و در کنار استقبالی که از آن شد، سانسورهای شدید خودنمایی می‌کرد. از نشان ندادن زنان نوازنده و حذف آنها از تصاویر گرفته تا نشان ندادن تصویر دختران نوازنده که درباره فعالیت‌های کاری‌شان صحبت می‌کردند. اما یکی از تصاویری که جلب‌نظر بسیاری کرد، نشان دادن مهراه شریفی‌نیا با یک فلوت در آغاز برنامه بود. مهراوه  پس از هنرنمایی عصار، نعمتی و حاجیلی با یک فلوت روی صحنه آمده بود که این نما به تصاویر بعدی کات خورد و مشخص بود که صحنه‌های فلوت‌نوازی تنها خانم مجری برنامه، زیر تیغ سانسور رفته است.

بر اساس اطلاعات برترین‌ها در این صحنه مهراوه شریفی‌نیا به زیبایی قطعه‌ای را با فلوت می‌نوازد که در کمال تاسف در بازبینی ساترا از پخش آن جلوگیری می‌شود. در این دو قسمت اول برنامه گروه‌های متعددی برای تست روی صحنه می‌آیند که دختران نوازنده هم در میان آنها کم نیستند اما تیغ ساترا مانع از این شده که حتی یک نمای نزدیک از ساز زدن این دختران اجازه پخش بگیرد یا صحبت‌های آنها با داوران یا واکنش‌هایشان در جلو یا پشت صحنه، در برنامه پخش شود.

چرا فلوت زدن مهراوه شریفی‌نیا سانسور شد؟

این سانسورها با انتقاد بینندگان در فضای مجازی مواجه شده. در عین حال و به دلیل این محذوفات، بسیاری از بینندگان که ساز زدن مهراوه شریفی‌نیا را نمی‌بینند و از سابقه تحصیلات و آشنایی او با موسیقی و سازهای مختلف اطلاعی ندارند، به حضور این هنرمند در جمع داوران این رقابت موسیقایی اعتراض کرده‌اند.

مهراوه شریفی‌نیا در دانشکده هنر دانشگاه تهران در رشته موسیقی تحصیل کرده و فارغ‌التحصیل شده. ساز تخصصی او پیانوست و سال‌ها تدریس این ساز را در کارنامه دارد. ساز دوم مهراوه شریفی‌نیا فلوت است که از زمان دانشگاه به نواختن آن مشغول بوده.

چرا فلوت زدن مهراوه شریفی‌نیا سانسور شد؟

مهراوه شریفی‌نیا متولد سال 1360 و فرزند محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان است. او در 8 سالگی و با بازی در فیلم سینمایی دزد عروسک ها و درکنار مادرش آزیتا حاجیان وارد عرصه بازیگری شد و پس از آن بازی در ده‌ها فیلم و سریال را تجربه کرد. سریال‌های امام علی(ع)، کیمیا، قلب یخی، دل، معمای شاه، آشپزباشی و...از آثار شاخته شده‌ای هستند که او در آنها ایفای نقش کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: