کد خبر: ۹۰۹۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۷
تعداد بازدید: ۳۳۱
سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با هدف بررسی زیرساخت ها و پتانسیل های جزیره هندورابی و ارائه خدمات شایسته به گردشگران نوروزی به این جزیره سفر کرد.

جزیره هندورابی آماده میزبانی از گردشگران نوروزی 1401به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، جواد جمالی سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش به همراه علیرضا ابراهیم پور سرپرست شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، عزت اله محمدی سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش و ایرج شرف زاده مدیر جزایر اقماری جهت بررسی زیرساخت ها و جاذبه های گردشگری جزیره هندورابی برای میزبانی شایسته از مسافران و گردشگران نوروزی، دوشنبه چهارم بهمن به این منطقه سفر کردند.

جزیره هندورابی یکی از جزایر بکر خلیج فارس و دارای جاذبه های گردشگری طبیعی و موقعیت استراتژیک هست که می تواند یکی از مقاصد گردشگری نوروزی برای مسافران از اقصی نقاط کشور باشد.

با توجه به این که موقعیت استراتژیک جزیره هندورابی در محدوده منطقه آزاد و در نزدیکی جزیره کیش قرار گرفته است می تواند به عنوان یکی از قطب های توسعه گردشگری کشور باشد.

بنابراین گزارش خانه دریا، مجموعه اقامتی تشریفات، فرودگاه و بندرگاه از جمله ظرفیت های گردشگری این منطقه برای میزبانی از مسافران نورزی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: