کد خبر: ۹۰۹۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴
تعداد بازدید: ۲۸۶
طارمی احتمالا زمینی به آنتالیا و آنکارا خواهد رفت تا از آنجا بتواند به ایران و اردوی تیم ملی برسد.

گیر کردن طارمی در جاده‌های برفی آنتالیا و آنکارا!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: اردوی تیم ملی برای بازی با عراق و امارات، ماجراهای جالبی داشته و همچنان داستان‌هایش ادامه دارد. از انتظار برای رونمایی از فهرست تیم ملی که با بازگشت مهدی طارمی و حضور محمدحسین کنعانی‌زادگان و سیاوش یزدانی همراه بود تا سپس خبر ابتلای یکی پس از دیگری ملی‌پوشان به ویروس کرونا و موارد عجیبی که مانع از حضور به موقع بازیکنان در تیم ملی شده است.

اگرچه حالا نگاه‌ها معطوف به بخش تدافعی لیست تیم ملی و غیبت مجید حسینی، شاید نیمکت‌نشینی کنعانی‌زادگان و دعوت از دو چهره سرخابی باشد اما شاید اصلی‌ترین نگرانی و چالش اسکوچیچ در خط حمله تیم ملی باشد؛ جایی که سردار آزمون با مثبت شدن تست حداقل بازی با عراق را از دست داده، کریم انصاری‌فرد با پیمودن مسیری طولانی و خسته کننده از آتن به تهران رسیده و اللهیار صیادمنش به دلیل درخواست ویزای کاری انگلستان، در ایران حضور نداشته. با این حال عجیب‌ترین نکته خط حمله مربوط به مهدی طارمی است که با پاسپورت در دست و تست منفی PCR پرتغال را به مقصد ترکیه ترک کرد اما...

پرواز طارمی قرار بود در فرودگاه استانبول به زمین بنشیند اما ناگهان خلبان اعلام کرد که به دلیل شرایط جوی و بارش شدید برف، امکان فرود در استانبول یا حتی در فرودگاهی نزدیک این شهر هم ممکن نیست و بنابراین هواپیما در فرودگاه محقر شهر دالامان در فاصله ۷۵۹ کیلومتری استانبول فرود آمد. در جایی که شاید برای توریست‌های ایرانی که قصد استفاده از آب و هوای مطلوب ساحلی را دارند، شناخته شده باشد اما برای مهدی طارمی که تصور می‌کرد قرار است دوشنبه شب در تهران سر به بالین بگذارد، ناشناخته‌ترین جای دنیا بود.

اینکه چرا خلبان، دالامان را برای فرود انتخاب کرده، فارغ از مسائل آب و هوایی، به پروازهای پرتعداد از این شهر به استانبول برمی‌گردد. احتمالا او تصور می‌کرد که تا ساعاتی بعد عملیات برف‌روبی با تکنولوژی جدید انجام خواهد شد تا آنها راهی این شهر می‌شوند اما این اتفاق رخ نداد و مهاجم تیم ملی در این شهر محبوس شود.

اگرچه محمدحسین میثاقی با نگاهی خوش‌بینانه درخواست یک جت شخصی را برای انتقال طارمی به ایران مطرح کرد اما در واقعیت، مهاجم بوشهری باید مسیر دیگری را بپیماید. احتمالا مهدی طارمی به‌صورت زمینی از دالامان به آنتالیا خواهد رفت و سپس این شهر جنوبی ترکیه را به مقصد پایتخت این کشور در آنکارا ترک خواهد کرد تا به این شکل و با فرار از برف عجیب و غریب ترکیه، سوار بر هواپیمای آنکارا - تهران، به اردوی تیم ملی ملحق شود. البته مسیرهای زمینی که قرار است طارمی برود هم چندان خالی از برف و با شرایط مساعد آب و هوایی نیست.

نکته جالب اینکه طارمی احتمالا حدود ۱۰ ساعت به‌صورت زمینی در مسیر خواهد بود و سپس با پرواز حدودا دو ساعته راهی تهران خواهد شد تا نصف روز را در مسیری باشد که قرار بود دیروز طی کند و حالا با تست منفی کرونا، آماده حضور در تمرینات تیم ملی شود.

گیر کردن طارمی در جاده‌های برفی آنتالیا و آنکارا!

البته طارمی احتمالا فردا به اردو ملحق خواهد شد و شاید راه جدیدی هم برای انتقال او به ایران پیدا شود اما مسئله فقط مختص به او نیست. کریم انصاری‌فرد نیز از راه امارات متحده عربی به ایران آمده و ساعت سه ظهر به پایتخت رسید. کریم حدودا ۳۰ ساعت برای رسیدن به تهران در مسیر بود و همین موضوع سبب شده تا با خستگی وارد هتل محل اقامت ملی‌پوشان شود. کریم انصاری‌فرد هم ماجرای خاص خود را دارد. او از ساعت ۸ صبح دوشنبه در مسیر ایران بود و ساعت ۱۵ امروز به ایران رسید.

با این حساب و باتوجه به غیبت آزمون، صیادمنش، خستگی انصاری‌فرد و مسیر عجیب و غریب مهدی طارمی، شاید شانسی بزرگ به بازیکنانی نظیر کاوه رضایی و البته شهاب زاهدی رو آورده باشد. زاهدی که برای اولین بار به فهرست تیم ملی رسیده، شاید در مقابل عراق اولین بازی ملی‌اش را هم انجام دهد و در ترافیک وحشتناک تیم ملی، مثل آب خوردن به ترکیب اصلی برسد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: