کد خبر: ۹۰۹۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸
تعداد بازدید: ۲۹۴
باشگاه پیکان در جواب نامه باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است اجازه جدایی به علیرضا کوشکی مهاجم جوان خودش نمی‌دهد!

اصرار یحیی به جذب پدیده لیگ برتریبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین ، پرسپولیس این فصل با دو مهاجم تخصصی یعنی مهدی عبدی و عیسی آل کثیر در اکثر مسابقات به میدان رفته و هر کدام از آنها در لیگ چهار گل به ثمر رسانده‌اند اما با توجه به دوران طولانی مصدومیت آل‌کثیر تقویت شدن خط حمله این تیم از واجب‌ترین کارها برای کادر فنی در پنجره زمستانی است.

کادر فنی پرسپولیس با این اوصاف مهاجم جوان پیکان را زیر نظر گرفته‌ و با ارسال نامه‌ای خواستار جذب علیرضا کوشکی شده‌اند. کوشکی ۲۲ سال دارد و در این فصل چهار گل زده است. این بازیکن تا پایان سال ۱۴۰۲ با خودروسازان قرارداد دارد و جذب او کار ساده‌ای برای پرسپولیسی‌ها نخواهد بود.

گل محمدی امیدوار است باشگاه پرسپولیس با تلاش بیشتر و ادامه مذاکرات با پیکانی‌ها بتواند یک بازیکن تیمش را با کوشکی جوان معاوضه کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: