کد خبر: ۹۰۹۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲
تعداد بازدید: ۲۰۰
حسین فریدون، برادر رئیس‌جمهور سابق به سخنان نماینده دادستان در اولین دادگاه رسیدگی به پرونده شرکت قطعه‌سازی کروز واکنش نشان داد. او نوشت که جای تأسف است که این روزها که اینجانب دوران محکومیت خویش را در زندان می‌گذرانم گروه‌ها و جریاناتی در جهت خدشه‌دار کردن چهره‌ام و عقده‌گشایی از انتشار هیچ دروغی فروگذار نمی‌کنند.

حسین فریدون: اظهارات نماینده دادستان درمورد دریافت مبلغی توسط من، از مدیران قطعه‌سازی کروز بابت انتخابات مجلس کاملاً بی‌اساس استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایران: حسین فریدون، برادر رئیس‌جمهور سابق به سخنان نماینده دادستان در اولین دادگاه رسیدگی به پرونده شرکت قطعه‌سازی کروز واکنش نشان داد.

او نوشت: اینجانب هیچگونه آشنایی و ارتباطی با شرکت قطعه‌سازی کروز نداشته و آن را نمی‌شناسم. بنابراین ادعای دریافت مبلغی توسط اینجانب از مدیران شرکت مذکور بابت انتخابات مجلس، کاملاً بی‌اساس و بدین وسیله تکذیب می‌شود. جای تأسف است که این روزها که اینجانب دوران محکومیت خویش را در زندان می‌گذرانم گروه‌ها و جریاناتی در جهت خدشه‌دار کردن چهره‌ام و عقده‌گشایی از انتشار هیچ دروغی فروگذار نمی‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: