کد خبر: ۹۰۸۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
تعداد بازدید: ۲۸۳
دو منبع آگاه در گفتگو با ان‌بی‌سی‌نیوز اعلام کردند که تیم مذاکره کننده آمریکا در وین تغییر کرده و ریچارد نفیو این تیم مذاکراتی را ترک کرده تا یک نقش متفاوت را در وزارت خارجه آمریکا بر عهده بگیرد. منابع آگاه افزودند: ریچارد نفیو و رابرت مالی فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران بر سر مسیر مذاکرات وین اختلاف نظر داشته‌اند.

ان‌بی‌سی‌: تیم مذاکره کننده آمریکا در وین تغییر کرد / ریچارد نفیو که با رابرت مالی اختلاف نظر داشت، از تیم مذاکره کننده خارج شدبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: ۲ منبع آگاه فاش کردند که تیم مذاکره کننده آمریکا در وین اخیرا تغییر کرده است.

2 منبع آگاه در گفتگو با ان‌بی‌سی‌نیوز اعلام کردند که تیم مذاکره کننده آمریکا در وین تغییر کرده و ریچارد نفیو این تیم مذاکراتی را ترک کرده تا یک نقش متفاوت را در وزارت خارجه آمریکا بر عهده بگیرد.

منابع آگاه افزودند: ریچارد نفیو و رابرت مالی فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران بر سر مسیر مذاکرات وین اختلاف نظر داشته‌اند.

یک مقام وزارت خارجه آمریکا نیز گفت: ریچارد نفیو نقش مهمی در تیم مذاکراتی آمریکا داشته و حدود یک سال در این تیم خدمت کرده است. وی همچنان در وزارت خارجه آمریکا باقی خواهد ماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: