کد خبر: ۹۰۸۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
تعداد بازدید: ۳۸۰
عضو اسبق شورای شهر تهران ضمن تاکید بر اینکه جنگ تمام نشده و شکل آن تغییر کرده،‌ گفت: امروز چهره‌هایی بین ما نفوذ می‌کنند و باید بتوانیم نیروهای نفوذی را بین‌مان شناسایی کنیم و آن‌ها را از حریم خود دور کنیم.

باید بتوانیم نیروهای نفوذی را شناسایی و از حریم‌مان دور کنیمبه گزارش خبرداغ ، معصومه آباد عضو اسبق شورای شهر تهران در سومین کنگره سراسری جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی که امروز (پنجشنبه 23 دی‌ماه) به صورت مجازی با شعار «منشور ولایی، عمل انقلابی، بصیرت جانبازی، به سوی افق‌های روشن» برگزار شد، اظهار داشت: امروز جامعه با بحران‌های متفاوت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مواجه است و این جانبازان عزیز هستند که می توانند با همفکری، طلیعه‌داران مهر و محبت در جامعه باشند و جامعه را به رخدادهای پیش رو امیدوار کنند.

وی افزود: جانبازان می توانند با خیلی از موضوعاتی که امروز مردم را در شرایطی قرار می دهد که نتوانند خودی را از غیر خودی تشخیص دهند مقابله کنند و این جانبازان هستند که می توانند مین‌هایی که در شهر کار گذاشته شده را شناسایی کنند و سدشکن این راه باشند.

آباد تاکید کرد: باز هم این جانبازان هستند که چهره های نفاق را شناسایی و رسوا می کنند و باز هم این جانبازان هستند که با رونمایی از بسیاری از طرح های اقتصادی، علمی و اجتماعی می‌توانند سفره نویی را برای مردم باز کنند و سفره رزق مردم را گشاده کنند و این جانبازان هستند که لبیک گوی آتش به اختیار رهبر انقلاب هستند و می‌توانند گره گشای مشکلات مردم باشند.

عضو اسبق شورای شهر تهران ضمن تاکید بر اینکه جنگ تمام نشده و از مرحله ای به مرحله دیگر رفته است،‌تصریح کرد: امروز چهره‌هایی بین ما نفوذ می‌کنند و با همه تاکیدی که جانبازان بر وحدت دارند، باید بتوانیم نیروهای نفوذی را بین‌مان شناسایی کنیم و آن‌ها را از حریم دوست دور کنیم و تلاش بالایی به خرج دهیم تا مشکلات جامعه حل شود.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: