کد خبر: ۹۰۸۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
تعداد بازدید: ۳۸۴
عضو هیأت‌رئیسه مجلس از بررسی موضوع بازگشت میوه‌های صادراتی ایران از سوی کشورهای خریدار، در صحن مجلس و با حضور وزیر جهاد کشاورزی خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از فارس:عضو هیأت‌رئیسه مجلس از بررسی موضوع بازگشت میوه‌های صادراتی ایران از سوی کشورهای خریدار، در صحن مجلس و با حضور وزیر جهاد کشاورزی خبر داد.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی ، گفت: موضوع بازگشت میوه‌های صادراتی ایران از کشورهای خریدار در جلسه علنی مجلس و با حضور سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

حاجی دلیگانی: از تبدیل شدن هیات رییسه به هیات سلیقه جلوگیری می‌کنم - ایرنا

وی افزود: در این جلسه که روز سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه برگزار می‌شود، گزارش کمیسیون کشاورزی در این باره قرائت می‌شود و سه نفر از نمایندگان نیز به قید قرعه در باب این موضوع سخنرانی خواهند داشت.

وی اظهار داشت: همچنین در این جلسه موضوع قیمت نهاده‌های دامی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و نمایندگان نیز نقطه نظرات خود را مطرح خواهند کرد.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد تا گزارش جلسات نظارتی این‌چنینی به رئیس‌جمهور و دستگاه‌های ذیربط ارسال شود و بنده این پیشنهاد را در جلسه هیأت رئیسه مطرح خواهم کرد تا در صورت تصویب اجرایی شود.

 

وی افزود: علاوه بر این در جلسه روز سه‌شنبه 5 بهمن ماه سؤالات آقایان حسن نوروزی و محمد باقری بناب نمایندگان رباط‌کریم و بناب از آقای سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد قیمت خودرو در کشور در دستورکار کمیسیون قرار دارد و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: