کد خبر: ۹۰۸۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵
تعداد بازدید: ۴۱۰
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: تصمیم خلق الساعه برای حذف کارت سوخت در دولت قبل بار مالی میلیاردی را بر روی دست کشور گذاشت و آقایان باید توضیح دهند که علت حذف و دوباره به جریان انداختن کارت سوخت چه بوده است؟

حذف کارت سوخت در دولت قبل بار مالی زیادی را به کشور تحمیل کردبه گزارش خبرداغ ، مجتبی یوسفی عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به رای مجلس به تحقیق و تفحص از وزارت نفت زمان تصدی بیژن زنگنه اظهار داشت: نمایندگان مجلس در تلاش هستند با این تحقیق و تفحص از زمان وزارت آقای بیژن زنگنه حقایق مهم و گاها دردناکی که در طول این 8 سال از دولت اقای روحانی در کشور رقم خورد را روشن و به مردم اعلام کنند.

وی در عین حال تاکید کرد که تحقیق و تفحصی می‌تواند اثر بخش و منجر به فایده باشد که در نهایت بتواند سبب اصلاح فرآیندها و جلوگیری از برخی تصمیمات نادرست و زیان‌بار باشد.

یوسفی با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس در این تحقیق و تفحص می‌خواهند مشخص سازند که قراردادهای نفتی منعقد شده در طول 8 سال دولت اقای روحانی و وزرات بیژن زنگنه چه ابعاد و زوایایی داشته است. البته مجلس قرارداد کرسنت و زوایای این قرارداد را هم به صورت ویژه دنبال خواهد کرد.

این عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به رابطه شرکت ملی نفت و وزارت نفت، گفت: باید رابطه مالی شرکت ملی نفت و وزارت نفت مشخص و روشن شود که سند حسابرسی ما چگونه است؟

وی خاطرنشان کرد: مجلس در تحقیق و تفحص خود از وزارت نفت بیژن زنگنه  علت تصمیم‌گیری‌های اشتباهی که در عدم توسعه صنایع پایین دستی پتروپالایشگاه‌ها و تکمیل زنجیره ارزش آن داشت را برای مردم روشن خواهد کرد.

یوسفی تاکید کرد: تصمیم خلق الساعه برای حذف کارت سوخت در دولت قبل بار مالی میلیاردی را بر روی دست کشور گذاشت و آقایان باید توضیح دهند که علت حذف و دوباره به جریان انداختن کارت سوخت چه بوده است؟

انتهالی پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: