کد خبر: ۹۰۷۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸
تعداد بازدید: ۴۹۴
قطعاتی که بابت تعمیرات سامانه در اختیار جایگاه‌ها قرار می‌گیرد کهنه و فرسوده هستند و به محض نصب بعد از مدت زمان کوتاهی دوباره خراب می‌شوند بنابراین به هر جایگاهی مراجعه شود چند نازل غیرفعال وجود دارد.

قطعات فرسوده بلای جان پمپ‌بنزین‌ها شده‌اندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا: قطعاتی که بابت تعمیرات سامانه در اختیار جایگاه‌ها قرار می‌گیرد کهنه و فرسوده هستند و به محض نصب بعد از مدت زمان کوتاهی دوباره خراب می‌شوند بنابراین به هر جایگاهی مراجعه شود چند نازل غیرفعال وجود دارد.
رئیس کانون انجمن‌های صنفی جایگاه‌داران با بیان اینکه به علت نبود و یا فرسوده بودن قطعات مشکلاتی در سامانه داریم، گفت: بیش از ۱۵ درصد نازل‌ها غیرفعال هستند.

همایون صالحی، درباره مشکلات سامانه‌های سوخت بعد از حمله سایبری آبان‌ماه اظهار داشت: اکنون مشکلی بابت عرضه سوخت با کارت وجود ندارد و مردم در سراسر کشور قادرند از بنزین کارتی استفاده کنند، اما مشکلی که در سامانه جایگاه‌های عرضه سوخت سراسر کشور وجود دارد و گاها مورد اعتراض هم قرار گرفته اینکه قطعاتی که بابت تعمیرات سامانه در اختیار جایگاه‌ها قرار می‌گیرد کهنه و فرسوده هستند و به محض نصب بعد از مدت زمان کوتاهی دوباره خراب می‌شوند بنابراین به هر جایگاهی مراجعه شود چند نازل غیرفعال وجود دارد.

وی تاکید کرد: به علت نبود و یا فرسوده بودن قطعات مشکلاتی در سامانه داریم، در این رابطه مرتبا با مسئولین مربوطه در ارتباطیم اما واقعیت اینکه درصدی بهبود پیدا کرده اما همچنان مشکل عمده وجود دارد.

قطعات فرسوده بلای جان جایگاه‌ها

رئیس کانون انجمن‌های صنفی جایگاه‌داران گفت: این قطعات وارداتی هستند و فعلا به دلیل تحریم وارد نمی‌شوند، بنابراین قطعه اصلی و فابریک نداریم، یک شرکت به عنوان شرکت پشتیبان معرفی شده که قطعات را تعمیر می‌کند، اما ممکن است همان قطعه تعمیری در جایگاه دیگر استفاده شود که مشکلاتی را بوجود آورده است.

15 درصد نازل‌های سوخت غیرفعالند

وی اعلام کرد: اکنون در سراسر کشور بیش از 15 درصد نازل‌ها غیرفعال هستند و قادر به ارائه خدمات سوخت‌رسانی به مردم نیستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: