کد خبر: ۹۰۷۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
تعداد بازدید: ۲۶۲
رئیس مجلس شورای اسلامی از دستگاه‌های اجرایی و دو کمیسیون عمران و کشاورزی مجلس خواست تا نسبت به پیگیری فوری مشکلات سیل‌زدگان در استان‌های جنوبی کشور اقدام کنند.

دستور قالیباف به دو کمیسیون مجلس برای پیگیری مشکلات سیل‌زدگان در استان‌های جنوبیبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به جاری شدن سیل در روزهای اخیر در جنوب کشور و خسارات وارده به مردم اظهار داشت: از دستگاه‌های اجرایی و کمیسیون‌های عمران و کشاورزی مجلس درخواست می‌کنیم نسبت به پیگیری خسارات سیلی که در دو سه روز اخیر در بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس و جنوب استان کرمان جاری شده، اقدام کنند.

وی افزود: دیشب تا دیروقت من پیگیر موضوع بودم؛ شرایط آنجا خوب نیست و نیاز داریم که پیگیری‌های فوری برای حل مشکلات مردم انجام شود.

رئیس مجلس با تاکید بر اینکه سازمان مدیریت بحران، هلال احمر، وزارت نیرو و کمیته امداد برای حل مشکلات مردم منطقه تلاش کنند، خاطرنشان کرد: البته از اینکه باران آمده خوشحالیم اما برای مشکلات پیش آمده باید اقدام فوری شود.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: