کد خبر: ۹۰۷۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷
تعداد بازدید: ۴۵۱
نماینده و سفیر دانشگاه علامه طباطبایی از افتتاح مرکز آموزش‌های آزاد، تخصص و مهارت‌افزایی به‌عنوان اولین گام برای به ارمغان آوردن نام علامه به کیش خبر داد.

ارائه‌ی آموزش‌های تخصصی توسط دانشگاه علامه طباطبایی در کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سید جلیل جوادی، در نشست با اصحاب رسانه، محور فعالیت دانشگاه علامه طباطبایی در مرکز کیش را آموزش‌های تخصصی آزاد و ارائه‌ی دوره‌هایی که منتج به گواهینامه می‌شود عنوان کرد و افزود: آموزش‌های مقطعی در فازهای بعدی دانشگاه قرار دارد.

وی دانشگاه علامه طباطبایی را یکی از معتبرترین نام‌های علوم انسانی در خاورمیانه عنوان کرد و گفت: گواهینامه‌های این دانشگاه در سراسر کشور معتبر و مستند هستند.

دکتر جوادی از بزرگ‌ترین نام‌های علوم ارتباطات و رسانه، مانند غلامحسین افخمی، علی‌اصغر کیا، پاکدل و فرقانی نام برد و ادامه داد: برگزاری دوره‌هایی به‌منظور ارتقای علم رسانه و اعطای گواهینامه‌ معتبر در دستور کار این مرکز قرار دارد.

نماینده دانشگاه علامه با تاکید بر تمرکز این مرکز بر دوره‌های مدیریت، تصریح کرد: دوره‌های مدیریت کسب و کار، مدیریت عالی کسب‌وکار، مدیریت ارشد کسب و کار دوره‌های MBA و DBA، دوره‌های آموزش هتل‌داری و گردشگری، دوره‌های روانشناسی، دوره‌های آموزش زبان و مانند آنها با ارائه‌ی حضوری و مجازی برای آموزش در این مرکز انتخاب و برنامه‌ریزی شده‌اند.

جوادی، جهت ثبت‌نام، سایت علامه طباطبایی را معرفی کرد و گفت: علاقه‌مندان با مراجعه به این سایت و مشاهده‌ی تقویم دوره‌ها، می‌توانند دوره‌های موردنظر خود را انتخاب و ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به هزینه‌های ۲۰ تا ۳۰درصد کمتر این دوره‌ها به نسبت دانشگاه‌های دیگر تصریح کرد: این دوره‌ها، به‌‌صورت‌ بلندمدت و کوتاه‌مدت برگزار خواهند شد.

دکتر جوادی از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با جامعه‌ی بازاریان کیش به عنوان اولین نمونه در کیش خبر داد و تصریح کرد: به موجب این تفاهم‌نامه، دوره‌هایی در راستای ارتقای سطح علمی تجار، بازرگانان و بازاریان کیش برگزار خواهد شد و فعالین اقتصادی از شیوه‌ی فروش سنتی عبور خواهند کرد.

وی اولین دوره‌ی این مرکز را، دوره‌های MBA در جهت آموزش بازاریان کیش اعلام کرد و گفت: این دوره‌ها با شهریه‌ی حدود ۱۲ میلیون تومان، اوایل بهمن‌ماه آغاز خواهد شد. مدت‌زمان این دوره‌ها در صورت ارائه‌ی فشرده ۵ماه، و در غیر آن حدود ۱۲ ماه خواهد بود.

نشست نماینده و سفیر دانشگاه علامه طباطبایی در کیش با اصحاب رسانه، صبح ۱۲دی‌ماه در محل این دانشگاه واقع در بلوار ایران، روبه‌روی سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: