کد خبر: ۹۰۶۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
تعداد بازدید: ۲۰۳
دکتر عبدالمهدی نصیرزاده از حضور در سازمان لیگ کشتی استعفاء داد.

نصیرزاده از حضور در سازمان لیگ کشتی استعفاء دادبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، دکتر عبدالمهدی نصیرزاده، از کشتی گیران اسبق و مربی کشتی و مدرس دانشگاه که هم اکنون بعنوان رئیس در فدراسیون بدنسازی مشغول به کار هستند، از فدراسیون کشتی خواست تا به مسئولیت خود در سازمان لیگ پایان دهد، و این موضوع مورد موافقت فدراسیون کشتی قرار گرفت.

لازم به ذکر است نصیرزاده به مدت سه سال عهده دار سازمان لیگ کشتی بود که در این مدت لیگ کشتی کشور از حالت سکون درآمد و حرکت رو به جلویی داشت. با توجه به شیوع ویروس کرونا در دو سال گذشته، نصیرزاده تمام تلاش خود را کرد تا لیگ برتر کشتی کشور برگزار شود که امسال عملکرد وی در این لیگ بسیار عالی بود و حضور 30 تیم در این مسابقات (16 تیم فرنگی، 14 تیم آزاد) ، برگزاری مسابقات به صورت نیمه متمرکز و حضور پررنگ تر کشتی گیران و مربیان شاهد این امر می باشد.

فدراسیون کشتی با توجه به توانمندی های جناب آقای نصیرزاده همچنان از ایشان بعنوان برادر و مشاور در کنار خود بهره خواهد برد.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: