کد خبر: ۹۰۵۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
تعداد بازدید: ۵۴۳
اتحادیه جهانی کشتی عنوان بهترین بازگشت سال ۲۰۲۱ کشتی جهان را به چهره شاخص کشتی فرنگی روسیه اختصاص داد.

عنوان بهترین بازگشت سال کشتی جهان به رومن ولاسوف رسیدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، اتحادیه جهانی کشتی عنوان بهترین بازگشت سال ۲۰۲۱ کشتی جهان را به رومن ولاسوف چهره شاخص کشتی فرنگی روسیه و دارنده ۲ مدال طلای المپیک و ۳ طلای جهان اختصاص داد.

ولاسوف پس از آنکه در رقابت با الکساندر چخرکین نتوانست صاحب دوبنده تیم ملی روسیه در رقابت‌های المپیک توکیو شود، در رسیدن به رویای سومین مدال طلای متوالی در المپیک ناکام ماند.

وی پس از این اتفاق در رقابت‌های جهانی نروژ درخشش فوق‌العاده‌ای داشت و بدون توجه به اتفاقات رخ داده، موفق شد به عنوان کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی روسیه در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ بر سکوی نخست قرار گیرد.

ولاسوف پس از ۲ دوره ناکامی در رقابت‌های قهرمانی جهان، در این مسابقات با اقتدار برای سومین مرتبه به مدال طلای جهان رسید تا با بازگشت فوق‌العاده‌ خود برای کسب افتخار در المپیک ۲۰۲۴ پاریس آماده شود.

در کشتی زنان نیز این عنوان به هلن مارولیس از آمریکا رسید که پس از آسیب مغزی موفق شد مدال برنز المپیک و طلای جهان را در سال ۲۰۲۱ از آن خود کند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: