کد خبر: ۹۰۵۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
تعداد بازدید: ۳۵۴
نمیانده مردم مرند در مجلس گفت: هر چه سریعتر نسبت به نوسازی ناوگان حمل و نقل اقدام شود و به داد صادرات کشور رسیده و دستور تسریع روند ترخیص کامیون های داخل گمرک صادر شود.

ناوگان حمل و نقل کشور باید نوسازی شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، معصومه پاشایی بهرام نماینده مردم مرند در مجلس امروز (سه شنبه ۱۶ آذرماه) طی تذکری خطاب به وزرای اقتصادی دولت در صحن علنی مجلس، اظهار داشت: دولت جلوی صادرات محصولات تجاری و کشاورزی را گرفته است و نیازمند ورود جدی وزرای جهاد کشاورزی، امور خارجه، بهداشت و صمت به این موضوع هستیم تا این مسئله هر چه سریعتر مرتفع شود.

وی تاکید کرد که سد ایجاد کردن دولت برای صادرات محصولات تجاری و کشاورزی سبب شده تا میلیون ها دلار خسارت به کشاورزان و صادرکنندگان وارد شود و بازار نیز دو دستی تقدیم رژیم صهیونیستی شده و اگر این امر ادامه یابد سبب بیکاری چند هزار جوان خواهد شد.

پاشایی بهرام تاکید کرد: هم اکنون کامیون های برگشتی از روسیه برای پیشگیری از تنش در بازار صیفی جات به صورت رایگان بین مردم توزیع می شود.

نماینده مردم مرند در مجلس طی تذکر دیگری به دولت گفت: یکی از گره های اقتصادی کشور که مانع از صادرات مطلوب و قابل رقابت می شود و همچنین در داخل نیز هزینه حمل و نقل را بالا می برد ، فرسودگی ناوگان حمل و نقل کالاست که باید خیلی سریع و اورژانسی مورد بررسی و بازنگری قرار گیرد.

پاشایی تاکید کرد: مسبب این وضع خودروسازان داخلی هستند که به تعهدات خود عمل نکردند، از طرفی انحصار در بازار ایجاد کردند و ما نیز مانع واردات کشنده های سنگین شده ایم و تمام صنایع، چوب این تصمیم و بازار انحصاری را می خورند و لازم است هر چه سریعتر نسبت به نوسازی ناوگان حمل و نقل اقدام شود و به داد صادرات کشور رسیده و دستور تسریع روند ترخیص کامیون های داخل گمرک صادر شود تا سرمایه ایرانی برای آن صرف شده است، از بین نرود.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: