کد خبر: ۹۰۴۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
تعداد بازدید: ۳۶۱
سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران در رده دوم نظرسنجی وب سایت AFC قرار گرفت.

به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: پس از برگزاری دورهای پنجم و ششم مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام به برپایی یک نظرسنجی درباره بهترین بازیکن دورهای برگزار شده طی هفته گذشته کرد که سردار آزمون از ایران در رتبه دوم قرار گرفت.

در این نظرسنجی، وو لی از چین که موفق شد 2 گل برای کشورش به ثمر برساند، با 38 درصد آراء اول شد و سردار نیز توانست 22 درصد از رأی های این نظرسنجی اینترنتی را به خودش اختصاص دهد و دوم شود. عمر السومة، عبدالله العمری و سون هیونگ مین نیز در رده های بعدی قرار گرفتند.

سردار آزمون در نظرسنجی AFC دوم شد

وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره علت حضور سردار در این نظرسنجی اینگونه نوشته بود:

سردار آزمون – ایران
2 بازی (180 دقیقه)، 2 گل، 7 شوت

با عدم حضور مهدی طارمی در ترکیب، فشار روی سردار آزمون برای زدن گل های ایران حتی از حد معمول هم بیشتر بود، اما ستاره زنیت نقش مهمی در هر دو پیروزی تیم ملی در هفته گذشته داشت.

او در دقیقه 91 گل تساوی را به ثمر رساند و یک بازگشت شگفت‌انگیز و دیرهنگام مقابل لبنان را رقم زد، سپس در دیدار مقابل سوریه گلی را به ثمر رساند تا تیمش را در فاصله نزدیکی از جام جهانی 2022 قطر قرار دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: