کد خبر: ۹۰۴۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۷
تعداد بازدید: ۴۸۹
معاون آموزشی وزارت بهداشت از افزایش حقوق دستیاران مجرد به ۶ و دستیاران متاهل به ۸ میلیون تومان خبر داد. دکتر باقری فرد در ادامه خاطرنشان کرد: بدیهی است طبق دستورالعمل پرداخت مبتنی بر عملکرد پزشکان، کارانه نیز به این عزیزان تعلق خواهد گرفت.

حقوق دستیاران پزشکی دوبرابر شد / متاهل‌ها ۸ و مجردها ۶ میلیون تومان حقوق می‌گیرندمعاون آموزشی وزارت بهداشت از افزایش حقوق دستیاران مجرد به ۶ و دستیاران متاهل به ۸ میلیون تومان خبر داد.

دکتر ابوالفضل باقری‌فرد ضمن بیان این مطلب درخصوص اولین اصلاحات در ساختار دستیاری کشور، بیان کرد: در آغاز کار وزارت بهداشت در دولت جدید قول دادیم که بعداز سال‌های به وضعیت دستیاران تخصصی رسیدگی کنیم که با دستور مقام عالی وزارت، بسیج معاونت‌های تابعه و انجام اقدامات کارشناسی، به عنوان اولین گام، حق الزحمه دستیاران تخصصی افزایش می‌یابد.

وی افزود: براین اساس، حق الزحمه دستیاران مجرد، ۶۰ میلیون ریال و دستیاران متاهل نیز ۸۰ میلیون ریال خواهد بود و اعتبار این افزایش نیز از محل درآمد اختصاصی بیمارستان های آموزشی کشور بوده که دستیاران محترم نقش مهمی در حصول آن ایفا می‌کنند.

دکتر باقری فرد در ادامه خاطرنشان کرد: بدیهی است طبق دستورالعمل پرداخت مبتنی بر عملکرد پزشکان، کارانه نیز به این عزیزان تعلق خواهد گرفت.

وی گفت: پرواضح است که این اقدام پایان راه نبوده و سایر تمهیدات و تسهیلات در جهت اصلاح ساختار و کیفیت آموزش دستیاری کشور در حال انجام است.

معاون آموزشی وزارت بهداشت در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: تاریخ آزمون دستیاری نیز به زودی اعلام می‌شود. با توجه به مشکلات قانونی گذشته و تعویق امتحانات قبلی به دلیل بیماری کرونا، به منظور تعیین و تثبیت تاریخ امتحان دستیاری، مراحل کارشناسی و هماهنگی با مراجع ذی ربط انجام شده و به زودی تاریخ برگزاری ازمون اعلام خواهد شد.

منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: