کد خبر: ۹۰۲۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۷
تعداد بازدید: ۲۳۹
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از تسویه و پرداخت همه مطالبات و حقوق معوقه کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه خبر داد.

حقوق معوقه کارگران هفت‌تپه تسویه شدبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از تسویه و پرداخت همه مطالبات و حقوق معوقه کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه خبر داد.

عبدعلی ناصری اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته و در راستای عمل به تعهدات و با تلاش‌های شبانه‌روزی و پیگیری مستمر، امروز حقوق شهریورماه به عنوان آخرین معوقات کارگران هفت تپه از سوی شرکت توسعه نیشکر پرداخت شد.

وی افزود: حقوق کارگران هفت تپه از امروز به روز شده‌است و حقوق مهرماه نیز بر اساس روال کاری شرکت توسعه نیشکر و همزمان با بقیه واحدها، در هفته اول آبان پرداخت می‌شود.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر، امروز و پیش از اعلام این خبر، در راستای بررسی ارتقای کمی و کیفی محصول، از مزارع شرکت نیشکر هفت‌تپه بازدید کرده بود.

پنج روز پیش نیز ناصری از پرداخت حقوق معوقه تیر و مرداد کارگران این شرکت خبر داده بود.

پیش از این و در ۱۸ مهر ماه سال جاری، طبق تصمیم دولت و قوه قضائیه، مدیریت شرکت کشت و صنعت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی واگذار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: