کد خبر: ۹۰۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
تعداد بازدید: ۲۱۷
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: جوان آرمانخواه از روال مرسوم سیاست بازی دور است و از سیاست ورزی باندی و اشرافی بیزار است.

جوان آرمانخواه از روال مرسوم سیاست بازی باندی دور است/ سرمایه‌داری مکارتر از همیشه انقلاب را تهدید می‌کندبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، روح‌الله ایزدخواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در نطق میان‌دستور با بیان اینکه جوانان امروز بیشترین مطالبه را از نظام دارند و در عین حال آینده نظام نیز در دست آنهاست اظهار داشت: جوان آرمانخواه از روال مرسوم سیاست بازی دور است و از سیاست بازی بیزار و خسته است. امروز جوانان علم مطالبه‌گری و انقلابی‌گری را به دوش گرفته‌اند و دستاورد آنها تاکنون این بوده است که انقلابی‌گری توسط پدرخوانده‌ها به سخره گرفته نشده است. 

این نماینده مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: نمی‌توان از گام دوم انقلاب اسلامی حرف زد و خانه تکانی نکرد. جوانان امروز خواستار پالایش کشور از انحصار شرکت سهامی سیاسیون و قبضه پدرخوانده ها هستند که البته این فرایند زمانبر است ولی باید آن را شروع کرد.

ایزدخواه با تأکید بر لزوم ریلگذاری اجتماعی برای هم‌افزایی اقشار مختلف مردم در مسیر جهاد و پیشرفت تصریح کرد: امروز دست خالی الگوهای تکنوکرات رو شده و انقلاب امام زمان(عج) نیز شدنی نیست مگر به دست جوانان جهادگر. عرصه‌های روستا، علم و فناوری، فرهنگ و رسانه، مبارزه با فقر و فساد و تبعیض، علوم انسانی اسلامی و خانواده لشگر آماده جوانان را در خود جا داده که البته امیدواریم در پیچ و خم ادارات خسته نشوند. 

وی افزود: به رئیس‌جمهور عزیز عرض کرده‌ایم مراقب باشید بوروکرات‌های خسته کارهایشان را در لایحه‌ای به اسم کار جهادی نپیچند و مردم را خسته نکنند. 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام رحمه‌الله علیه انقلاب را در متن مردم پیش برد و تحقق آرمانهای امام با مردم امکانپذیر است، بر لزوم نبرد همه جانبه با غربزدگی تأکید کرد و گفت: سرمایه‌گذاری مکارتر از همیشه به جان انقلاب افتاده و می‌خواهد انقلاب اسلامی را در گرداب خود غرق کند. حالا با کروات نشد با تسبیح! به قول مرحوم علامه حکیمی، سرمایه داری به اضافه 17 رکعت نماز!

ایزدخواه با اشاره به وجود نگاه غلط به توسعه، آموزش و پرورش، نظام بودجه ریزی و مسائلی مانند شیعه و سنی تأکید کرد: از پراکندگی در محافل جزیره‌ای خودداری کنید و برای یک نبرد طولانی با غربزدگی آماده شوید. 

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: